Δημοφιλή τρόφιμα που μπορούν να οδηγήσουν σε καρδιακή προσβολή, σύμφωνα με την επιστήμη

Η καρδιακή νόσος είναι η κύρια αιτία θανάτου στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με την American Heart Association, διεκδικούν περισσότερες από 365.000 ζωές το 2018 – περισσότεροι από όλους τους τύπους καρκίνου και χρόνιας αναπνευστικής νόσου. Ενώ μερικοί άνθρωποι μπορεί να είναι πιο ευαίσθητο σε καρδιακές παθήσεις από άλλους λόγω της γενετικής τους, υπάρχουν αμέτρητοι τροποποιήσιμοι παράγοντες που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής προσβολής στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής στη διατροφή σας τώρα. Εάν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, τώρα είναι η ώρα να κόψετε αυτά τα τρόφιμα από το πρόγραμμα γευμάτων σας το συντομότερο δυνατό. Και αν θέλετε να επαναφέρετε τη διατροφή σας στο σωστό χρόνο, ρίξτε μια ματιά Τα 7 πιο υγιεινά τρόφιμα που τρώτε τώρα.

Σάττερκοκ

Παρόλο που μάλλον δεν προκαλεί έκπληξη τηγανιτό φαγητό, από τηγανητό κοτόπουλο έως πατάτες, δεν είναι πραγματικά φίλοι για τη μέση σας, μπορεί να σας εκπλήξει πόσο κακό είναι για την καρδιά σας. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στο Η Αμερικανική Εφημερίδα Κλινικής Διατροφής, η κατανάλωση τηγανισμένων τροφίμων ήταν συνδέεται σημαντικά με την ανάπτυξη στεφανιαίας νόσου (CAD), ένας κοινός παράγοντας κινδύνου για καρδιακές προσβολές. Μεταξύ των ατόμων της μελέτης που έτρωγαν τηγανητά τρόφιμα τέσσερις έως έξι φορές την εβδομάδα, ο κίνδυνος στεφανιαίας νόσου αυξήθηκε κατά 23% σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν τηγανητά τρόφιμα λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Και αν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, ελέγξτε τα 20 τρόφιμα που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

μια σοδα
Σάττερκοκ

Η σόδα είναι αναμφισβήτητα άσχημα για τα δόντια και το στομάχι σας, αλλά ίσως να μην συνειδητοποιήσετε πόση ζημιά μπορεί να προκαλέσει στην καρδιά σας. Μια μελέτη του 2019 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Κυκλοφορία το βρήκα πιείτε τουλάχιστον δύο γλυκές σόδες μια ημέρα αύξησε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις κατά 21%.

READ  Οι αστρονόμοι μόλις βρήκαν την παλαιότερη υπερμεγέθη μαύρη τρύπα μέχρι σήμερα

Και αν θέλετε να μάθετε πόσο άσχημα είναι το αγαπημένο σας ποτό, ρίξτε μια ματιά στο 108 πιο δημοφιλείς σόδες με βάση την τοξικότητα.

ανακατωμένα αυγά αγγλικό μάφιν
Σάττερκοκ

Ίσως θέλετε να σκεφτείτε δύο φορές την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να φτιάξετε μια κατσαρόλα αυγών για πρωινό. Μια μελέτη του 2019 που δημοσιεύθηκε στο ΤΖΑΜΑ αποκαλύπτει ότι, μεταξύ μιας ομάδας 29.615 ενηλίκων που περιλαμβάνονται σε έξι μελέτες κοόρτης, «κάθε επιπλέον μισό αυγό καταναλώνεται ανά ημέρα συσχετίστηκε σημαντικά με υψηλότερο κίνδυνο [heart disease]. “

ΣΧΕΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ: Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή που παραδίδονται στα εισερχόμενά σας, Εγγραφείτε στο newsletter μας.

μπριζόλα και πατάτες σε ένα πιάτο
Σάττερκοκ

Εάν θέλετε να προστατέψετε την καρδιά σας, περιορίστε το κατανάλωση κόκκινου κρέατος είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Ένα 2020 BMJ μελέτη που ακολούθησε 43.272 ενήλικες άντρες χωρίς καρδιαγγειακή νόσο στην αρχή της μελέτης για περίοδο 30 ετών διαπίστωσε ότι καταναλώνει μία μερίδα κάθε είδους κόκκινου κρέατος ανά ημέρα συσχετίστηκε με 12% αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου.

Εάν θέλετε να προσθέσετε πιο υγιεινή πρωτεΐνη στη διατροφή σας, ξεκινήστε με 35 καλύτερες πηγές πρωτεϊνών Vegan για να σας βοηθήσουν να συντρίψετε τις επιθυμίες σας και να αισθανθείτε γεμάτοι.

γκρο πλαν φέτες μπέικον
Σάττερκοκ

Το μεταποιημένο κρέας, όπως το μπέικον, μπορεί να είναι μια απόλαυση για τα γούστα σας, αλλά θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στην καρδιά σας.

Μια μελέτη του 2020 που δημοσιεύθηκε στο Εσωτερική ιατρική JAMA διαπίστωσε ότι μεταξύ 29.682 ενηλίκων, εκείνοι που έτρωγαν επεξεργασμένο κρέας δύο φορές την εβδομάδα – με μια μερίδα που αποτελείται από δύο φέτες μπέικον, δύο μικρά λουκάνικα ή ένα μόνο χοτ-ντογκ – ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής ήταν επτά τοις εκατό περισσότερο από ό, τι μεταξύ εκείνων που δεν κατανάλωναν μεταποιημένο κρέας. Ψάχνετε για πιο υγιείς τρόπους για να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης; Ελεγχος Τα 35 καλύτερα σνακ υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες στο σούπερ μάρκετ.

READ  Χρήση καλωδίων οπτικών ινών στην ανοικτή θάλασσα για τον εντοπισμό σεισμών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *