Διαιτολόγοι Susie Burrell και Leanne Ward: Δείτε ΑΚΡΙΒΩΣ πώς να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας

Διάσημοι διαιτολόγοι αποκάλυψαν πώς μπορείτε να ενισχύσετε και να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας.

Η Susie Burrell, από το Σίδνεϊ και η Leanne Ward, από το Μπρίσμπεϊν, δήλωσαν ότι εκατοντάδες πελάτες περνούν από τις πόρτες τους ρωτώντας πώς μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό τους προκειμένου να χάσουν βάρος και να πάρουν φόρμα για το καλοκαίρι.

Και ενώ ο μεταβολισμός ως έννοια είναι αρκετά περίπλοκος, υπάρχουν τρία απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τον εαυτό σας.

“Συχνά, όταν πρόκειται για τον μεταβολισμό σας, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να επιστρέψετε στα βασικά”, είπε η Σούζι. Ο διαιτητικός καναπές Podcast.

«Όλοι έχουμε μεταβολισμό, είτε είναι γρήγορος είτε αργός».

Κορυφαίοι διαιτολόγοι αποκάλυψαν πώς μπορείτε να ενισχύσετε και να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας (οι Leanne Ward και Susie Burrell στην εικόνα)

Το πρώτο - και το πιο σημαντικό - πράγμα που πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να επιταχύνετε αισθητά τον μεταβολισμό σας είναι να χτίσετε περισσότερο αδύνατο μυϊκό ιστό (εικόνα στοκ)

Το πρώτο – και το πιο σημαντικό – πράγμα που πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να επιταχύνετε αισθητά τον μεταβολισμό σας είναι να χτίσετε περισσότερο αδύνατο μυϊκό ιστό (εικόνα στοκ)

1. ΧΤΙΣΤΕ ΛΕΥΚΟ ΜΥΣΙΚΟ ΙΣΤΟ

Το πρώτο – και το πιο σημαντικό – πράγμα που πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να επιταχύνετε αισθητά τον μεταβολισμό σας είναι να χτίσετε περισσότερο άπαχο μυϊκό ιστό.

“Η ιδανική κατάσταση είναι να διατηρείτε τον έλεγχο του μεταβολισμού σας καθώς μεγαλώνετε”, εξήγησε η Susie στο podcast.

“Έτσι, καθώς μπαίνετε στα 30 και τα 40 σας και στη συνέχεια στην εμμηνόπαυση, πρέπει να εργαστείτε για την οικοδόμηση όλο και περισσότερου αδύνατου μυϊκού ιστού. “

Η διαιτολόγος είπε ότι βλέπει συχνά γυναίκες στα 30 τους να χάνουν τις προπονήσεις τους υψηλής έντασης και με βάση το βάρος, υπέρ των μεγάλων περιπάτων και της πιο ήπιας γιόγκα.

READ  Ανακαλύψτε αυτό το πρωτότυπο σεληνιακό ηλεκτρικό δίκυκλο για εξερεύνηση του φεγγαριού

Αλλά αν δεν κάνετε “πολύ συγκεκριμένο τύπο προπόνησης με βάρη”, δεν θα χτίσετε άπαχο μυϊκό ιστό, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε υποτονικό μεταβολισμό και κατακράτηση λίπους.

«Πολλές φορές διαπιστώνω με τις γυναίκες ότι δεν είχαν πολύ καλό μεταβολισμό πριν μεγαλώσουν επειδή δεν έκαναν επαρκή προπόνηση με βάρη», είπε η Σούζι.

«Χειροτερεύει καθώς μεγαλώνουν και υπάρχει γενική μείωση της φυσικής τους δραστηριότητας. “

Συνεργαστείτε με έναν προσωπικό προπονητή, εάν είναι δυνατόν, για να δημιουργήσετε ένα επίπεδο αδύνατου μυός που είναι κατάλληλο για το σώμα σας.

Θα πρέπει να παρατηρήσετε ότι ο μεταβολισμός σας επιταχύνεται γρήγορα και ότι μπορείτε να απολαύσετε και να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Το δεύτερο σημείο που ήθελε να πει η Leanne είναι πόσο κακό μπορεί να είναι για το σώμα σας ένα παρατεταμένο έλλειμμα θερμίδων (εικόνα αποθέματος)

Το δεύτερο σημείο που ήθελε να πει η Leanne είναι πόσο κακό μπορεί να είναι για το σώμα σας ένα παρατεταμένο έλλειμμα θερμίδων (εικόνα αποθέματος)

2. ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΚΑΛΟΡΙΚΗ ΑΝΕΛΛΗ

Το δεύτερο σημείο που ήθελε να πει η Leanne είναι πόσο κακό μπορεί να είναι για το σώμα σας ένα παρατεταμένο έλλειμμα θερμίδων.

“Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τον μεταβολισμό τους ως δικαιολογία για να είναι υπέρβαροι, όπως είναι κάτι που δεν μπορείτε να αλλάξετε, αλλά μπορείτε πραγματικά να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας αποφεύγοντας παρατεταμένα ελλείμματα θερμίδων”, είπε.

«Η δίαιτα γιόγιο ή οι μεγάλες περιόδους έλλειψης θερμίδων δεν είναι καλά για το σώμα σας επειδή θα σας επιβραδύνει και το σώμα σας δεν θα καταναλώσει τόση ενέργεια.

«Οι σύντομες, απότομες περίοδοι ελλείμματος θερμίδων είναι εντάξει, αλλά οι δίαιτες άνω των έξι μηνών απλά δεν θα λειτουργήσουν. “

Πρόσθεσε, “Είναι πάντα σημαντικό να θυμόμαστε ότι όσο μικρότερο είναι το έλλειμμα, τόσο το καλύτερο. Μειώστε τις θερμίδες σας κατά ένα σταθερό μικρό ποσό για να δείτε αποτελέσματα.”

READ  Δύο δορυφόροι της NASA συνεργάζονται για να συλλάβουν τη γαλαξιακή σύντηξη

3. ΦΑΓΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΕINΝΗ

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του μεταβολισμού σας.

Και οι δύο διαιτολόγοι συμφώνησαν ότι δεν πρόκειται μόνο για “περισσότερα, περισσότερα, περισσότερα” για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα με το σώμα σας.

«Η πρωτεΐνη απαιτεί λίγο περισσότερες θερμίδες για επεξεργασία, πράγμα που σημαίνει μια μικρή αύξηση του μεταβολικού σας ρυθμού όταν την τρώτε σωστά», εξήγησε η Σούζι.

“Η κατανάλωση γεύματος με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες στην αρχή της ημέρας είναι το κλειδί εδώ γιατί μπορεί να ενθαρρύνει το σώμα να αρχίσει να καίει θερμίδες καλά.”

Οι διαιτολόγοι εξήγησαν ότι κάποιος που δεν πεινάει στην αρχή της ημέρας είναι κάποιος που τους στέλνει προειδοποιητικά σημάδια ως επαγγελματίες τροφίμων.

«Είναι αυτοί που μου λένε ότι κάτι δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο θα έπρεπε», είπε η Σούζι.

«Bodyσως το σώμα τους είναι σε κατάσταση αποθήκευσης επειδή δεν λαμβάνουν αρκετή τροφή. Όταν εργάζομαι για την ενίσχυση του μεταβολισμού των πελατών, τους τροφοδοτώ ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και ελπίζω να πεινάσουν τρεις ή τέσσερις ώρες αργότερα.

«Η πείνα είναι καλή, είναι ένα σημάδι ότι κάποιος καίει καλά το φαγητό του, όπως θα έπρεπε. “

Η Leanne πρόσθεσε ότι μπορεί να είναι καλό να δούμε διαιτολόγο ή διατροφολόγο όσον αφορά την πρωτεΐνη, καθώς οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το podcast The Nutrition Couch, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώΤο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *