Ερώτηση για τη δύναμη 65


Μια ερώτηση: Ποιο ποσοστό σωματικού λίπους έχει τη μεγαλύτερη ωορρηξία και πού αισθάνεστε καλύτερα; Είναι αυτό το καλό μέρος για να ξεκινήσετε τη φάση της μυϊκής ανάπτυξης;

Δεν είναι το ίδιο για όλους. Αν και τεχνικά μιλώντας, όσο μικρότερος είσαι, τόσο το καλύτερο Ευαισθησία στην ινσουλίνη. Αυτό είναι σημαντικό επειδή βελτιώνει τη διάσπαση των θρεπτικών συστατικών, η οποία θα βοηθήσει το σώμα σας να αποθηκεύει θρεπτικά συστατικά κατά προτίμηση στον μυϊκό ιστό αντί για λίπος.

Επιπλέον, όταν είναι μικρότερο, η ικανότητα εργασίας είναι μεγαλύτερη. Είναι επίσης πιθανό να αναρρώσετε πιο γρήγορα. Η αρτηριακή σας πίεση θα πέσει και πιθανότατα θα είστε λιγότερο κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν έχετε 20 κιλά παραπάνω λίπος πάνω σας, είναι σαν να περνάτε μια ολόκληρη μέρα περπατώντας με ένα σακίδιο 20 κιλών.

Ωστόσο, αν γίνετε πολύ αδύνατοι για τη φύση σας συγκεκριμένο σημείομπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε παθητικές τροποποιήσεις, όπως αυτές:

  • Οι χαμηλές σεξουαλικές ορμόνες μπορούν να μειώσουν τη σεξουαλική σας ορμή ή ακόμα και να σας προκαλέσουν στυτική δυσλειτουργία.
  • Η κορτιζόλη θα αυξηθεί, καθιστώντας δύσκολη την οικοδόμηση μυών και την ανάκαμψη από την προπόνηση.
  • Η λεπτίνη μπορεί να μειωθεί κατά τη διάρκεια γκρελίνη Αυξάνει, δίνοντάς σας λαχτάρα και σας κάνει πιο τεμπέληδες.
  • Η αδρεναλίνη μπορεί να παραμείνει υψηλή, ακόμη και το βράδυ, δυσκολεύοντας τον ύπνο.

Ποια είναι λοιπόν η απάντηση; Να είστε όσο το δυνατόν πιο χαριτωμένοι χωρίς να απομακρυνθείτε πολύ από το κανονικό σημείο ρύθμισης.

Ποιο είναι το κανονικό σημείο ρύθμισης σας; Είναι το επίπεδο σωματικού λίπους στο οποίο παραμένετε συνήθως. Όταν χάνετε λίπος, το σώμα σας θα θέλει να επιστρέψει στο πώς νιώθετε φυσιολογικά και όσο πιο μακριά από αυτό που θεωρεί φυσιολογικό, τόσο πιο άσχημα πράγματα θα συμβούν για να σας αναγκάσουν να επιστρέψετε.

READ  Τα πιο ανόητα meme του GTA V δημιούργησαν ξανά ένα IRL με το πραγματικό καστ του παιχνιδιού

Τώρα, το να είστε 2-5% κάτω από το σημείο ρύθμισης είναι εύκολα διατηρήσιμο. Αλλά όταν πέσετε στο 6-8% κάτω από το σημείο ρύθμισης, θα αρχίσετε να έχετε αρνητικές αλλαγές (όπως οι παραπάνω). Όσο πιο χαμηλά πας, τόσο περισσότερα από αυτά έχεις.

Για παράδειγμα, εάν το κανονικό σημείο ρύθμισης είναι περίπου 18% σωματικό λίπος, η διατήρηση του 13-16% είναι πολύ εύκολη. Αλλά αν πέσει στο 10% ή λιγότερο, θα αρχίσετε να έχετε προβλήματα.

Τα καλά νέα? Μπορείτε να προσαρμόσετε σταδιακά το σημείο ρύθμισης προς τα κάτω. Ασχημα ΝΕΑ? Πάρε χρόνο.

Για παράδειγμα, εάν το σημείο ρύθμισης είναι 18% και πέφτει στο 13%, αλλά παραμένετε εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα (αν φτάσετε εκεί με βιώσιμο τρόπο), το σώμα σας θα προσαρμόσει σιγά σιγά το σημείο ρύθμισης. Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο, το σημείο ρύθμισης θα είναι τώρα 13-14% αντί για 18%.

Αυτό θα σας διευκολύνει να παραμείνετε αδύνατος και θα σας επιτρέψει να μειώσετε στο 9-10% και να το διατηρήσετε χωρίς παρενέργειες. Γι’ αυτό μπορώ πλέον να μείνω στο 9-10% με πολύ λίγη προσπάθεια και μπορώ να πάω στο 7-8% και να το διατηρήσω. Αλλά πριν από χρόνια, ως παχύς ολυμπιονίκης, η πτώση στο 13% ήταν άβολη.

Η ρύθμιση του σημείου ρύθμισης διαρκεί πολύ. Πρέπει να είσαι σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο για περίπου ένα χρόνο για να προσαρμοστεί το σώμα.

Και παρόλο που το χαμηλότερο σημείο ρύθμισης καθιστά λιγότερο πιθανό να πάρετε πολύ λίπος, μπορείτε ακόμα να παχύνετε εάν τρώτε πολύ. (Όταν ξεπερνάω το 12-13%, η όρεξή μου σβήνει, καθιστώντας το «φουσκώματα» σχεδόν αδύνατο). Και αν αφήσετε το σωματικό σας λίπος να σέρνεται ψηλότερα από το καθορισμένο σημείο, θα προσαρμοστεί ξανά. Να είστε προσεκτικοί γιατί δυστυχώς η αύξουσα επεξεργασία είναι πιο γρήγορη από την φθίνουσα επεξεργασία.

READ  Όνειρο κτύπημα! Το Girls Band έρχεται στο Switch το 2021 στην Ιαπωνία

Από ποιο ποσοστό σωματικού λίπους πρέπει να ξεκινήσετε; Λοιπόν, όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο. Πρώτον, λόγω του προβλήματος της ευαισθησίας στην ινσουλίνη. Αλλά και επειδή στη σωστή φάση μυϊκής αύξησης, είναι βέβαιο ότι θα κερδίσετε λίγο λίπος. Εάν ξεκινάτε από μια πολύ αδύνατη κατάσταση, έχετε περισσότερο χώρο για να προσθέσετε σωματικό λίπος ενώ εξακολουθείτε να φαίνεστε όμορφα. Επομένως, είναι πολύ καλό να κάνετε δίαιτα λίγο πιο κάτω από το επίπεδο «διατηρήσιμο/ανάπαυση» και να χτίζετε από εκεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.