Ζωντανό Blog Rhapsody of the Seas – Ημέρα 1 – Επιβίβαση στην Αθήνα, Ελλάδα

Σήμερα σηματοδοτεί την έναρξη του πολυαναμενόμενου ταξιδιού: 7 νύχτες κρουαζιέρα στην Ελλάδα και την Αδριατική στο Rhapsody of the Seas! Την επόμενη εβδομάδα, θα επισκεφθώ τα λιμάνια της Μυκόνου, της Σανίας και της Ζακύνθου (Ελλάδα), του Κότορ (Μαυροβούνιο) και του Σπλιτ (Κροατία).

Ήθελα πολλά χρόνια να πάω στην Ελλάδα και την Αδριατική, οπότε φρόντισα να επιλέξω το πιο εντατικό ταξιδιωτικό πλάνο που μπορούσα να βρω. Αν και το Rhapsody of the Seas είναι ένα από τα παλαιότερα και μικρότερα πλοία της Βασιλικής Καραϊβικής, μπορεί να χωρέσει σε πολλά λιμάνια απρόσιτα για μεγάλα κρουαζιερόπλοια.

Δεν έχω πάει ποτέ σε πλοίο Vision Class (το μικρότερο που έχω ταξιδέψει ποτέ είναι το Voyager Class), οπότε είμαι περίεργος να δω πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η ταξιδιωτική εμπειρία σε μικρότερα πλοία.

Η αδερφή μου Lauren και ο αδελφός Dominic ταξιδεύουν μαζί μου σε αυτό το ταξίδι! Η Λόρεν ήρθε μαζί μου στο πρώτο μου ταξίδι στην Βασιλική Καραϊβική, που ήταν το πρώτο ταξίδι του Ντόμινικ. Έχουν περάσει τρία χρόνια από το τελευταίο μας «ταξίδι αδελφών» στην Ιταλία, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που θα επιστρέψουμε στην Ευρώπη και φέτος!

Μόλις τελείωσα μια περιοδεία 7 νυχτών στο Anthem of the Seas την περασμένη εβδομάδα (δείτε ζωντανό blog εδώ). Αφού γύρισα στην πόλη για δύο μέρες στο Λονδίνο και είδα τη γκαλερί Χάρι Πότερ, ήρθε η ώρα να πετάξω στην Αθήνα για το επόμενο ταξίδι μου!

Επίσκεψη στην Αθήνα

Φτάσαμε στην Αθήνα με πτήση από το Λονδίνο χθες το απόγευμα. Κατά την άφιξη, έπρεπε να κάνουμε check-in στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Η Ελλάδα εφάρμοσε αυστηρά πρωτόκολλα δοκιμών για τη ναυτιλία. Τα τεστ TeleHealth δεν γίνονται δεκτά Και Θα πρέπει να κάνετε το τεστ σας 1 ημέρα νωρίτερα. Αυτά τα πρωτόκολλα είναι πολύ πιο αυστηρά από τα άλλα που έχω συναντήσει ποτέ, και το να πετάω στην Ελλάδα χωρίς να ξέρω αν μπορώ να το κάνω εν κινήσει ήταν πολύ αγχωτικό!

READ  Μνημείο για την τραγωδία του εκτοπίσματος του ναυαγίου στη Λευκάδα, Ελλάδα

Το Αεροδρόμιο Αθηνά διαθέτει κυβερνητικό χώρο δοκιμών του οποίου τα αποτελέσματα είναι έτοιμα σε 20 λεπτά. Κάθε γρήγορη εξέταση αντιγόνου κοστίζει 20. Ευτυχώς όλα τα τεστ ήταν αρνητικά!

Μείναμε στο Airbnb στη γειτονιά Πλάκα της Αθήνας, που είχε άφθονη εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη και στα κοντινά βουνά. Η γειτονιά ήταν τουριστική, αλλά με πολλά μαγαζιά και εστιατόρια έξω από την πύλη ήταν ευχάριστη και περπάτημα.

Ναυάγιο στην Αθήνα

Πήραμε ένα ταξί από το Airbnb μας στο λιμάνι, το οποίο χρειάστηκε περίπου 20 λεπτά με κίνηση. Έστειλα κατά λάθος οδηγίες προς το “λιμάνι του Πραίου”, όχι απευθείας στην αποβάθρα, οπότε έπρεπε να πάρω ένα δεύτερο ταξί για τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας Β. Χρησιμοποίησα την Uber για να παραγγείλω ταξί, κάτι που μοιάζει με τον τρόπο που λειτουργεί η Uber στην Αθήνα.

Φτάνοντας στον τερματικό σταθμό, ξεφορτώσαμε τις βαλίτσες μας και προχωρήσαμε σε σύντομο έλεγχο ασφαλείας. Κατά την είσοδό μας στον χώρο αναμονής, μας δόθηκε ένα έγχρωμο δελτίο που έδειχνε πότε μπορούσαμε να επιβιβαστούμε στο πλοίο. Η ώρα άφιξης δεν επαληθεύτηκε και περιμέναμε 15 λεπτά πριν επιλεγεί το χρώμα μας.

Μετά από αυτό, τα πιστοποιητικά εμβολιασμού και τα διαβατήριά μας επανελέγχθηκαν σε άλλο δωμάτιο. Αυτή είναι η πιο πλήρης επαλήθευση εγγράφων που έχω βιώσει ποτέ, με τις ελληνικές αρχές να εξετάζουν προσεκτικά τα έγγραφα και τις ημερομηνίες εμβολιασμού μας.

Μετά από επιπλέον 10 λεπτά, ήρθε η ώρα να επιβιβαστείτε επιτέλους στο αεροπλάνο!

Οι πρώτες ηχογραφήσεις του Rhapsody of the Seas

Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τη διάταξη των περισσότερων πλοίων της Royal Caribbean, αλλά επειδή η Vision Class δεν ακολούθησε το νέο σχέδιο της Royal Caribbean, χάθηκα μια φορά στο πλοίο και έπρεπε να ελέγξω τους χάρτες του καταστρώματος!

READ  Caroline Cruz: Εκατοντάδες παρευρίσκονται στην κηδεία βρετανικής γυναίκας που σκοτώθηκε σε ληστεία στην Ελλάδα | Παγκόσμια Νέα

Το Windjammer είναι η πρώτη μας στάση για το κλασικό μεσημεριανό γεύμα σε μπουφέ Royal Caribbean Embarkation Day. Ήμουν λίγο έκπληκτος που δεν είδα την εφαρμογή υγιεινής των χεριών (δεν υπάρχουν σαλόνια για πλύσιμο χεριών στο Rhapsody, μόνο υγιεινή χεριών).

Σκοπεύουμε να γευματίζουμε στα αξιοθαύμαστα μέρη κάθε μέρα σε αυτό το ταξίδι και αντ’ αυτού να εξοικονομούμε χρήματα για ένα καλό γεύμα κάθε μέρα στο λιμάνι!

Η καμπίνα ήταν έτοιμη στη 1:30 μ.μ. Σε αυτό το ταξίδι έμεινα σε ένα εσωτερικό δωμάτιο, χωρίσαμε το κρεβάτι σε δύο διπλά κρεβάτια, γεγονός που αύξησε τον χώρο διαβίωσης και έκανε το δωμάτιο να αισθάνεται πιο ανοιχτό. Δεδομένου ότι το Rhapsody of the Seas είναι ένα παλιό πλοίο, ήμουν νευρικός που το State Room θα ήταν πολύ παλιό και ξεπερασμένο.

Αν και η καμπίνα δεν έμοιαζε καινούργια σαν ένα πλοίο όπως το Harmony ή το Odyssey of the Seas, με εξέπληξε ευχάριστα ο όγκος του χώρου αποθήκευσης και του χώρου στην καμπίνα. Η καμπίνα φαίνεται στην πραγματικότητα λίγο πιο αναβαθμισμένη από τις καμπίνες που είχα σε ορισμένα πλοία Voyager και Freedom Class.

Εξερευνούσα το πλοίο όλο το απόγευμα. Δεν υπάρχει Royal Brahmin στα πλοία της κλάσης Vision. Αντίθετα, το Ship Center είναι ένα σημαντικό μέρος συνάντησης, με ένα πολυώροφο λόμπι που περιλαμβάνει ένα καφέ, γκαλερί τέχνης, Next Cruise, υπηρεσίες επισκεπτών και πολλά άλλα. Άκουσα να μιλάει ζωντανός βιολιστής, κάτι που σίγουρα δεν έχω ξαναδεί στη Βασιλική Καραϊβική!

Το σολάριουμ είναι όμορφο και διακοσμημένο με ιερογλυφικά. Το αρχαίο αιγυπτιακό ντιζάιν είναι ενσωματωμένο σε όλους τους χώρους της πισίνας και του σπα στο Rhapsody of the Seas. Επισκέφτηκα επίσης το Vitality Spa & Fitness Center. Το σπα στο Rhapsody φαίνεται τεράστιο λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος του πλοίου! Ήταν το πιο όμορφο σαλόνι που είχα δει ποτέ σε οποιοδήποτε πλοίο.

READ  Το δημοφιλές εστιατόριο Milos ανοίγει το πρώτο του ξενοδοχείο στην Αθήνα

Ενώ ήμουν στο γυμναστήριο, συνάντησα απροσδόκητα τον καπετάνιο του Rhapsody of the Seas. Νομίζω ότι αυτά τα πράγματα συμβαίνουν σε ένα μικρό πλοίο!

Βράδυ στο αεροπλάνο

Απολαύσαμε το δείπνο απόψε στο Main Dining Room που ονομάζεται Edelweiss Dining Room on the Rhapsody of the Seas.

Μου αρέσει η εμφάνιση της τραπεζαρίας του Rhapsody, η διώροφη αίθουσα, ο λαμπερός χώρος τέχνης και το πιάνο στη μέση. Έχουμε ένα ωραίο τραπέζι με θέα σε ολόκληρη την τραπεζαρία και τα παράθυρα.

Ξεκίνησα το γεύμα μου με γαλλική κρεμμυδόσουπα, που σύντομα έγινε το αγαπημένο μου φαγητό στο πλοίο. Είναι νόστιμα! Για το κυρίως πιάτο μου παρήγγειλα για επιδόρπιο κέικ Polanda και ζεστό κέικ σοκολάτας με φουντούκι. Όλα ήταν καλά προετοιμασμένα και ήταν ο τέλειος τρόπος για να ξεκινήσουμε το εβδομαδιαίο μας ταξίδι.

Καθώς χάσαμε το ταξίδι περπατήσαμε μετά το δείπνο στο χώρο του σερφ για να έχουμε θέα στις εκπληκτικές παραλίες της Ελλάδας. Δεν είχα καταλάβει πόσο ορεινή ήταν η παραλία, ήταν όμορφη! Ο καιρός ήταν επίσης καλός, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις κρύες μέρες της θάλασσας της περασμένης εβδομάδας στον Ύμνο των Θαλασσών.

Η ζωντανή μουσική και η εκπομπή headliner ήταν προγραμματισμένη για απόψε, αλλά τα αδέρφια μου και εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε παρέα στο κατάστρωμα της πισίνας αντί για το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα που είχα δει ποτέ στη θάλασσα.

Αύριο είμαστε στο πρώτο μας λιμάνι: Μύκονος, Ελλάδα! Ακολουθήστε μας στο live blog αυτής της εβδομάδας για έμπνευση και συμβουλές για τα ταξίδια στη Μεσόγειο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.