Ζωντανό Blog Rhapsody of the Seas – Ημέρα 2 – Μύκονος, Ελλάδα

Το Island hopping στην Ελλάδα ήταν πάντα ένα όνειρο για μένα και σήμερα αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα! Η δεύτερη μέρα του 7 νυχτερινού ταξιδιού μου στην Ελλάδα και την Αδριατική στο Rhapsody of the Seas ήταν το πρώτο μας λιμάνι της Μυκόνου, στην Ελλάδα.

Η Μύκονος είναι ένα νησί στο Αιγαίο Πέλαγος, περίπου στα μισά του δρόμου μεταξύ Αθήνας, Ελλάδας και Σμύρνης στην Τουρκία. Η Μύκονος, γνωστή για την ατμόσφαιρα πάρτι, τις γραφικές πόλεις, το φρέσκο ​​ελληνικό φαγητό και τις τιρκουάζ παραλίες της, είναι ένας προορισμός για όσους θέλουν να ανακαλύψουν τι κάνει την Ελλάδα τόσο ξεχωριστή.

Συνήθως δεν έχω προσδοκίες για τα λιμάνια που επισκέπτομαι, αλλά ανησυχούσα πολύ μήπως η Μύκονος θα ένιωθα πολύ κόσμο και μποτιλιαρισμένη. Άλλωστε αυτό είναι ένα από τα πιο διάσημα νησιά στην Ελλάδα! Όταν έφτασα στη Μύκονο, συνειδητοποίησα ότι άξιζε την υπερβολή και μου άρεσε κάθε δευτερόλεπτο του χρόνου μου στο νησί.

Επίσκεψη στη Μύκονο

Ταξιδέψαμε για Μύκονο στις 6:30 το πρωί. Αν και Μύκονος είναι το όνομα του νησιού, τα κρουαζιερόπλοια επισκέπτονται τη «Χώρα της Μυκόνου», αλλιώς γνωστή ως Πόλη του Σόρα.

Η Μύκονος είναι ένα τρυφερό λιμάνι, γι’ αυτό και μικρά καραβάκια μεταφέρουν επισκέπτες από πλοίο σε πλοίο. Η διανομή των εισιτηρίων του διαγωνισμού ξεκίνησε στις 7 μ.μ. Λάβαμε ένα σημείωμα στην καμπίνα μας που υποδείκνυε ότι η ώρα αιχμής για τους διαγωνισμούς εκτιμήθηκε ότι θα ξεκινήσει στις 8 π.μ. Η σκέψη ότι έπρεπε να περιμένουμε στην ουρά για την αναχώρηση δεν φαινόταν ελκυστική, έτσι πήραμε ένα γρήγορο πρωινό στο παρμπρίζ και φύγαμε από το πλοίο στις 7:35.

Η βόλτα στη Μύκονο κράτησε μόνο λίγα λεπτά και ήταν γεμάτη από όμορφη θέα στα εμβληματικά λευκά κτίρια του νησιού στα βουνά. Επειδή ήταν πολύ νωρίς, η Μύκονος ήταν σχετικά άδεια όταν φτάσαμε.

Η Μύκονος είναι ένας λαβύρινθος από φωτεινά λευκά κτίρια με μπλε και κόκκινα παράθυρα και πόρτες, που είναι ένα από τα πιο όμορφα μέρη που έχω δει ποτέ. Η περιπλάνηση στην πόλη βγάζοντας φωτογραφίες και θαυμάζοντας την αρχιτεκτονική είναι αναπόφευκτη.

READ  Το αφεντικό της Ελλάδας Γκας Μπόιντ καλεί πίσω τον ήρωα των Σέλτικ, Γιώργο Τζιακομουά

Το να πηγαίνεις και να χάνεσαι στα στενά θυμίζει Βενετία στην Ιταλία (αν και φυσικά δεν έχει κανάλια και γέφυρες). Πρέπει να συναντήσετε τις πολυάριθμες γάτες που η Μύκονος αποκαλεί σπίτι!

Ανεμόμυλοι και θέα

Το νησί της Μυκόνου είναι γνωστό ως το «νησί του ανέμου» λόγω των ισχυρών ανέμων. Μπορώ να το επιβεβαιώσω καθώς το λιμάνι φυσάει σίγουρα σήμερα!

Πέσαμε πάνω σε ένα σύνολο από τους πιο διάσημους ανεμόμυλους του νησιού με ακατανίκητη θέα στο λιμάνι και την πόλη. Αυτοί οι ανεμόμυλοι χτίστηκαν τον 16ο αιώνα για να αλέσουν τα σιτηρά σε αλεύρι και τώρα αποτελούν ένα από τα πιο εμβληματικά ορόσημα του νησιού.

Η θέα από τους ανεμόμυλους είναι εκπληκτική, προσφέροντας πανοραμική θέα στη θάλασσα, τα βουνά, την πόλη και τα κρουαζιερόπλοια. Αφού ξεκουραστήκαμε στον ήλιο όλο το πρωί, χρειαζόμασταν ξεκούραση και έτσι ξεκουραστήκαμε σε έναν βράχο με θέα στο λιμάνι για να δούμε τα αξιοθέατα. Κάναμε και μια σύντομη φωτογράφιση με τόσο απίστευτο σκηνικό.

ΣημείωσηΠηγαίνετε γρήγορα για να δείτε τους ανεμόμυλους πριν φτάσουν οι άλλοι τουριστικοί αποθησαυρισμοί. Όταν φτάσαμε εκεί στις 9 το πρωί, ήμασταν οι μόνοι εκεί, αλλά ο ανεμόμυλος ήταν γεμάτος μετά τις τελευταίες δύο ώρες!

Ωρα για φαγητό!

Όταν ήρθε η ώρα του γεύματος, δεν περιμέναμε κανενός είδους «τρύπα στον τοίχο» κοντά στο λιμάνι της Μυκόνου. Η κύρια περιοχή κοντά στο λιμάνι είναι γεμάτη εστιατόρια για τουρίστες, αλλά περιμένουμε κάτι περισσότερο από την κακομαθημένη διαδρομή.

Κάπως πέσαμε στο Gioros Pastry Cafe, ένα συνηθισμένο αρτοποιείο στον παράδρομο της Μυκόνου, που δημιουργήθηκε το 1420. Ναί, 1420! Ήταν ο παλαιότερος φούρνος του νησιού, ήταν Μπορεί Το μόνο μέρος που επισκέφτηκα όλη την ημέρα φαινόταν ότι ήταν χωρίς εκτεταμένο μάρκετινγκ στους τουρίστες. Νομίζω ότι δεν χρειάζεσαι πολύ μάρκετινγκ όταν είσαι σε λειτουργία εδώ και 602 χρόνια!

READ  Η Ελλάδα και η ΕΕ κάνουν μήνυση στην Τουρκία για παραβίαση της συμφωνίας για τους πρόσφυγες

Αυτό το αρτοποιείο βρίσκεται κάπως υπόγεια και διαθέτει φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα σε ταψιά ψησίματος που βρίσκονται σε ένα μεγάλο τραπέζι. Το αρτοποιείο έχει μικρά επιδόρπια, που κυμαίνονται από επιδόρπια με φιστίκι φιστίκι μέχρι μπισκότα σοκολάτας με αμύγδαλο και σουσάμι.

Παραγγείλαμε μακαρόνια, μια παραδοσιακή πίτα μαρούλι και φέτα, με μια επιλογή από παγωμένο καπουτσίνο και μπακλαβά και μπισκότα. Ήταν απολύτως νόστιμο (ειδικά η σπανκόπιτα), οπότε επιστρέψαμε για λίγα δευτερόλεπτα!

Οι εργαζόμενοι του αρτοποιείου μιλούσαν λίγα αγγλικά και ήταν πολύ φιλικοί και φιλόξενοι χωρίς κανένα από το άγχος που βρίσκετε συχνά σε τουριστικά εστιατόρια και επιχειρήσεις. Παρά το γεγονός ότι περιτριγυριζόταν από όμορφα βουνά και θάλασσες όλη μέρα, η αδερφή μου αποκάλεσε τη Lauren Bakery «το αποκορύφωμα της ημέρας της»! Ήταν πραγματικά καλό.

Παραλία και παγωτό περιπέτειες

Γεμάτοι και καφεϊνούχοι συνεχίσαμε να περπατάμε στα όμορφα δρομάκια της Μυκόνου με στόχο την παραλία. Υπάρχουν μερικές παραλίες σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από τη Χώρα της Μυκόνου, επομένως δεν υπάρχει απολύτως καμία ανάγκη για ταξί ή κρουαζιέρα στην παραλία.

Περπατήσαμε στον παραλιακό δρόμο προς την Παραλία Μεγάλη Άμμο, 15 λεπτά με τα πόδια από το κέντρο της πόλης. Με ένα ωραίο κομμάτι άμμου και αναζωογονητικό καθαρό νερό, το καλύτερο μεσημεριανό διάλειμμα που θα μπορούσαμε να έχουμε ακούσει. Υπήρχαν επίσης μικρές παραλίες διάσπαρτες κατά μήκος της ακτής, αν και όλες αυτές φαίνονταν πολύ ευρύχωρες.

Όταν φύγαμε από την παραλία και επιστρέψαμε στο κύριο μέρος της πόλης, είδαμε ότι οι δρόμοι ήταν πιο γεμάτοι από ό,τι είχαμε ξαναζήσει. Αν και υπήρχαν τρία πλοία στο λιμάνι, το πλήθος ήταν απείθαρχο ή υπερπλήρες.

Περπατήσαμε στο δρόμο γύρω από το λιμάνι της Μυκόνου, το οποίο είναι γεμάτο καφέ, εστιατόρια και καταστήματα με σουβενίρ. Υπάρχει επίσης μια μικρή παραλία, αλλά είχε πολύ κόσμο, οπότε αν σας ενδιαφέρει μια μέρα στην παραλία, σας προτείνω να ταξιδέψετε σε μικρή απόσταση από τα κρουαζιερόπλοια.

READ  Εμπορικά κέντρα και σαλόνια ομορφιάς πρόκειται να ανοίξουν στην Ελλάδα

Το Gelato έλεγε το όνομά μας, έτσι καθίσαμε να φάμε ένα υπέροχο φλιτζάνι gelato με φιστίκι Αιγίνης και vanilla nera (βανίλια Μαδαγασκάρης) στο Da Vinci Gelato. Σίγουρα έπιασε αυτό το σημείο και ήταν η τέλεια απόλαυση για να απολαύσετε πριν επιστρέψετε στο Rhapsody of the Seas.

Ένα βράδυ στο πλοίο

Επιβιβαστήκαμε ξανά στις 3:30 μ.μ. Καθώς περνούσε το απόγευμα, ο κόσμος (και η θερμοκρασία) στο νησί αυξήθηκε ραγδαία, και ήμασταν ικανοποιημένοι που το λιμάνι ήταν απασχολημένο για 8 ώρες. Η πρώτη μας στάση στην πτήση της επιστροφής ήταν το σολάριουμ για την πολυπόθητη συνεδρία χαλάρωσης αφού περπατούσαμε στο λιμάνι όλη μέρα.

Είχαμε άλλο ένα ωραίο δείπνο στην κύρια τραπεζαρία απόψε πριν ξεκουραστούμε έξω για να παρακολουθήσουμε το πλοίο που αναχωρεί από τη Μύκονο. Με μόνο δύο ημέρες σε αυτό το πλοίο, δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο υπέροχο ήταν το ταξίδι, ο καιρός, η κουζίνα και ο πολιτισμός σε αυτό το σκάφος. Χαίρομαι που τα λιμάνια είναι όλα κοντά στο κύριο αξιοθέατο, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχώ για ώρες για να φτάσω σε πόλεις ή ορόσημα από το λιμάνι.

Δεν κάναμε πολλά μετά το δείπνο κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού. Μετά από μεγάλες, πολυάσχολες μέρες στο λιμάνι, το μόνο που θέλαμε να κάνουμε το βράδυ ήταν να χαλαρώσουμε στο κατάστρωμα της πισίνας και να δούμε τον κόσμο. Αυτό κάναμε απόψε!

Αύριο βρισκόμαστε στο δεύτερο λιμάνι μας: Σανιά Κρήτης. Ονομάζεται «Η Μικρή Βενετία», ανυπομονώ να δω τι θα συμβεί μια άλλη μέρα στην Ελλάδα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.