Η λήψη 7.000 βημάτων την ημέρα, αντί των προηγουμένως συνιστώμενων 10.000, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων

γυναίκα που γυμνάζεται ανεβαίνοντας σκάλες σε εξωτερικούς χώρους

Westend61 / Getty Images

Ενώ πιστεύαμε εδώ και πολύ καιρό ότι περπατήστε τουλάχιστον 10.000 βήματα κάποια μέρα είναι σημαντικό για τη συνολική μας υγεία, μπορεί να μην χρειαστεί να φτάσετε σε αυτόν τον αριθμό για να βελτιώσετε την ευημερία σας. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Το δίκτυο JAMA άνοιξε, φτάνοντας τα 7.000 βήματα την ημέρα μπορεί να προστατεύσει την καρδιά από αρτηριακές επιπλοκές και να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου κατά 70% σε μεσήλικες ενήλικες.

Οι ερευνητές έφεραν αυτά τα νέα ευρήματα μελετώντας μια ομάδα 2.110 συμμετεχόντων μεταξύ 38 και 50 ετών που έκαναν τουλάχιστον 7.000 βήματα κάθε μέρα, που ισοδυναμεί με περίπου πέντε χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα? Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι μετά από εξέταση της υγείας τους για σχεδόν 11 χρόνια, οι πιθανότητες θανάτου μεταξύ λευκών και μαύρων εθελοντών της μελέτης μειώθηκαν κατά 63 και 70 % σε σύγκριση με τους συμμετέχοντες που δεν το έκαναν. Μείνε ενεργός κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, τα ποσοστά θανάτων μεταξύ των ανδρών έχουν μειωθεί κατά 58 τοις εκατό και το ποσοστό μεταξύ των γυναικών έχει αυξηθεί στο 72 τοις εκατό. “Αυτή η μελέτη κοόρτης διαπίστωσε ότι ένας υψηλότερος ημερήσιος όγκος βημάτων σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο πρόωρης θνησιμότητας από όλες τις αιτίες σε μεσήλικες ασπρόμαυρες γυναίκες και άνδρες”, δήλωσε η Δρ Αμάντα Πάλουτς, ανώτερη συγγραφέας του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης-Άμχερστ. και η ομάδα του σημείωσαν στην έρευνά τους. «Οι συμμετέχοντες που έκαναν τουλάχιστον 7.000 βήματα / ημέρα, σε σύγκριση με εκείνους που έκαναν λιγότερα από 7.000 βήματα / ημέρα, είχαν 50-70% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. “

READ  Η ετήσια βροχή μετεωριτών θαμπώνει χιλιάδες επισκέπτες στο νότιο Ισραήλ

Σχετικά: Είναι η γιόγκα πραγματικά προπόνηση;

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη, οι 10.000-κανόνας βήματος μεταξύ πολλών σωματικά δραστήριων ατόμων δεν είναι πραγματικά απαραίτητο, καθώς αυτό δεν δείχνει κανένα σημάδι μειωμένου κινδύνου θανάτου. “Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι μία από τις πιο σημαντικές συμπεριφορές που μπορούν να υιοθετήσουν οι άνθρωποι για να βελτιώσουν ή να διατηρήσουν την καλή υγεία”, ανέφεραν οι ερευνητές. «Το να είσαι σωματικά ενεργός παρέχει σημαντικά οφέλη για την υγεία σε πολλές καταστάσεις, όπως π.χ. καρδιακή ασθένεια, διαβήτη και αρκετούς καρκίνους, καθώς και βελτίωση της ποιότητας ζωής ».

«Οι εθνικές κατευθυντήριες γραμμές για τη σωματική δραστηριότητα δεν περιλαμβάνουν τον αριθμό των βημάτων ως στόχο της δημόσιας υγείας λόγω του περιορισμένου αριθμού μελετών που δείχνουν πιθανές συσχετίσεις του όγκου και της έντασης των βημάτων με τα κλινικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της θνησιμότητας», έγραψαν οι συγγραφείς της μελέτης. “Οι περισσότερες προοπτικές μελέτες για τα στάδια και την υγεία περιλαμβάνουν δείγματα από ηλικιωμένους ενήλικες, ενώ λίγες μελέτες περιλαμβάνουν ενήλικες νωρίτερα στη ζωή ή φυλετικά διαφορετικούς πληθυσμούς.” Καθώς η εγγραφή 7.000 βημάτων την ημέρα μπορεί να ισούται με περίπου 70 λεπτά σωματικής δραστηριότητας, αυτός ο τύπος κίνησης είναι ήδη μπροστά από αυτόν του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ο οποίος συνιστά 150 λεπτά μέτριας έντασης. σωματική δραστηριότητα ή 75 λεπτά έντονης σωματικής δραστηριότητας κάθε εβδομάδα. “Τα βήματα που υπολογίζονται από αυτές τις συσκευές θα μπορούσαν να είναι μια απλή μέτρηση για την παρακολούθηση και την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας”, πρόσθεσε η ομάδα. «Το να ενθαρρύνουμε το περπάτημα για την επίτευξη βηματικών στόχων είναι μια καλά ανεκτή μορφή δραστηριότητας για τους περισσότερους ανθρώπους. “

READ  Το SpaceX ανακτά το δεύτερο βελτιωμένο διαστημικό σκάφος Cargo Dragon για μελλοντική επαναχρησιμοποίηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *