Κριτική: Aegean Airlines Business Class Airbus A321

Μετά από τρεις νύχτες στο εντυπωσιακό Waldorf Astoria Amsterdam, ήρθε η ώρα να πετάξουμε για την Αθήνα, τον τελευταίο σταθμό της ευρωπαϊκής μας περιπέτειας σε πέντε χώρες. Ενώ είχα επισκεφθεί την Ελλάδα νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, σε αυτήν την περίπτωση επιστρέφαμε για λίγο για έναν γάμο.

Πώς εξαργύρωσα μίλια για την Business Class της Aegean Airlines

Χρειαζόμασταν να πετάξουμε από το Άμστερνταμ για την Αθήνα και ευτυχώς η Aegean Airlines είχε πολλές ανταμοιβές διαθέσιμες στην ακόλουθη πτήση:

22/07 A3625 Άμστερνταμ για Αθήνα αναχώρηση 12:05 μ.μ. άφιξη 4:20 μ.μ.

Η Aegean Airlines είναι μέρος της Star Alliance, επομένως μπορέσαμε να εξαργυρώσουμε πόντους Air Canada Aeroplan (που μεταφέρθηκαν από το Amex Membership Rewards) για αυτήν την κράτηση. Το εισιτήριο κοστίζει 25.000 πόντους Aeroplan συν 73 δολάρια σε φόρους και τέλη ανά άτομο. Αν και δεν ήταν η καλύτερη εξαργύρωση ανταμοιβών μου, ήταν βολικό και ένα εισιτήριο οικονομικής θέσης θα κόστιζε πάνω από 300 $ ανά άτομο.

Check-in και επιβίβαση στην Aegean Airlines

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ γύρω στις 10:30 π.μ., λίγο περισσότερο από 90 λεπτά πριν την αναχώρηση. Το αεροδρόμιο ήταν πολύ απασχολημένο, αλλά γρήγορα βρήκαμε το γκισέ της Aegean Airlines. Δεν υπήρχε γραμμή για business class και Star Alliance Gold στο διαδίκτυο, οπότε μας βοήθησαν αμέσως.

Αίθουσα check-in στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ
Check-in της Aegean Airlines στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ

Μας εκδόθηκαν κάρτες επιβίβασης για επιβίβαση στις 11:25 π.μ. Η πτήση μας αναχωρούσε από την πύλη B23 και μας προσκάλεσαν επίσης να χρησιμοποιήσουμε το σαλόνι Aspire, αν και δεν καταλήξαμε να το χρησιμοποιήσουμε αλλά αποφασίσαμε να πάμε κατευθείαν στην πύλη και να εργαστούμε στους φορητούς μας υπολογιστές .

Αίθουσα αναχωρήσεων στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ

Το A321 της Aegean Airlines ήταν ήδη σταθμευμένο στην πύλη επιβίβασης και ο χώρος επιβίβασης ήταν εξαιρετικά γεμάτος.

Airbus A321 από την Aegean Airlines

Η επιβίβαση ξεκίνησε στις 11:10 π.μ. – 15 λεπτά νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα – και ήταν ένα χάος. Οι ομάδες 1 και 4 κλήθηκαν να επιβιβαστούν πρώτα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε τρόπος να φτάσουμε στην πύλη. Υπήρχαν εμπόδια κατά μήκος της πύλης, οπότε υπήρχε ίσως μια περιοχή πλάτους λίγων μέτρων όπου μπορούσες να περπατήσεις προς τον πράκτορα της πύλης, αλλά βασικά όλοι για την πτήση ήταν παραταγμένοι, ακόμα κι αν δεν είχαν κληθεί ακόμη να επιβιβαστούν.

Πύλη επιβίβασης της Aegean Airlines

Τείνω να πιστεύω ότι η επιβίβαση στις ΗΠΑ είναι ένα χάος, αλλά μερικές φορές η Ευρώπη το πηγαίνει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Καμπίνα και θέσεις business class της Aegean Airlines Airbus A321

Όπως είναι ο κανόνας στις ενδοευρωπαϊκές πτήσεις, η business class αποτελούνταν απλώς από οικονομικές θέσεις με μπλοκαρισμένη μέση. Στη συγκεκριμένη πτήση υπήρχαν τρεις σειρές business class και στη συνέχεια μια κόκκινη κουρτίνα το χώριζε από την οικονομική καμπίνα.

Aegean Airlines business class καμπίνα Airbus A321

Στα θετικά, υπήρχαν ορισμένα πράγματα που το έκαναν καλύτερο από το τυπικό ενδοευρωπαϊκό προϊόν business class. Ενώ τα καθίσματα ήταν πολύ λεπτά, ο χώρος για τα πόδια ήταν πολύ καλύτερος από το συνηθισμένο και δεν ήταν καθόλου περιοριστικός.

Aegean Airlines business class θέσεις Airbus A321
Aegean Airlines Airbus A321 Business Class Groom

Επιπλέον, υπήρχε μια κεντρική κονσόλα όπου μπορούσες να τοποθετήσεις ποτά ή άλλα αντικείμενα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν απαλλαγεί από αυτό το χαρακτηριστικό στις μέρες μας, οπότε χάρηκα που το είδα.

Aegean Airlines Airbus A321 Business Class Center Τραπέζι δίσκου

Ως συνήθως, το τραπέζι του δίσκου ξεδιπλώθηκε από το μπροστινό κάθισμα.

Τραπέζι δίσκου Business Class Airbus Aegean Airlines A321

Οι κονσόλες οροφής ήταν μοντέρνες και διέθεταν ατομικούς αεραγωγούς, φώτα ανάγνωσης και υπήρχαν ακόμη και αναδυόμενες οθόνες τηλεόρασης.

Κονσόλα οροφής και τηλεόραση Aegean Airlines Airbus A321

Δυστυχώς, η Aegean Airlines δεν διαθέτει θύρες ρεύματος ή Wi-Fi στα Airbus A321 της.

Η πτήση μας ήταν κατάμεστη – 10 από τις 12 θέσεις business class ήταν κατειλημμένες και από όσο γνωρίζω σχεδόν όλες οι θέσεις οικονομικής θέσης ήταν επίσης γεμάτες. Ήμουν ευγνώμων που είχα λίγο επιπλέον χώρο για να τεντώσω, σε σύγκριση με την οικονομία.

Aegean Airlines business class καμπίνα Airbus A321

Από το Άμστερνταμ

Στις 11:55 π.μ. έκλεισε η κύρια πόρτα της καμπίνας, οπότε προβλήθηκε το βίντεο ασφαλείας. 15 λεπτά αργότερα, ξεκινήσαμε το pushback μας. Δίπλα μας ήταν παρκαρισμένο ένα Airbus A320 της Sky Express – είναι αστείο που έβαλαν τα δύο ελληνικά αεροπλάνα το ένα δίπλα στο άλλο.

Sky Express Airbus A320

Υπήρχε αρκετή κίνηση στο αεροδρόμιο Schiphol, επομένως οι ευκαιρίες εντοπισμού αεροσκαφών ήταν καλές.

TUI Boeing 737
Transavia Boeing 737

Καταλήξαμε να οδηγήσουμε στον διάδρομο 36L, ο οποίος ήταν αρκετά μακριά. Μας έδωσαν άδεια για απογείωση γύρω στις 12:30 μ.μ., για την πτήση μας για Αθήνα περίπου 2:50 ωρών. Ήταν ένα όμορφο απόγευμα στην Ολλανδία καθώς απογειωθήκαμε και απόλαυσα τη θέα.

Θέα μετά την απογείωση από το Άμστερνταμ

Υπηρεσία τραπεζαρίας Business Class της Aegean Airlines

Το πάνελ της ζώνης ασφαλείας απενεργοποιήθηκε περίπου 10 λεπτά μετά την απογείωση και λίγο μετά ξεκίνησε το σέρβις. Αρχικά προσφέρθηκαν στους επιβάτες απολυμαντικά μαντηλάκια.

Απολυμαντικά μαντηλάκια Aegean Airlines

Στη συνέχεια διανεμήθηκαν μενού και λίστες ποτών. Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο η Aegean Airlines προσφέρει μενού επειδή πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν το προσφέρουν αυτό στην Ευρώπη. Το μενού και η λίστα των ποτών έχει ως εξής:

Μενού Business Class της Aegean Airlines
Λίστα ποτών Business Class της Aegean Airlines

Μετά τη διανομή των μενού, αφαιρέθηκαν οι επενδύσεις δίσκων. Αν και μικρό, είναι επίσης μια ωραία πινελιά που δεν τη συναντάς σε πολλές αεροπορικές εταιρείες σε παρόμοια δρομολόγια.

Business class πλατφόρμα της Aegean Airlines

Στη συνέχεια μας προσφέρθηκαν ποτά και ζητήσαμε ένα φως κοκ, το οποίο σερβίρεται σε κατάλληλο γυάλινο σκεύος.

Υπηρεσία ποτών Business Class Aegean Airlines

Όλο το γεύμα σερβιρίστηκε σε πιατέλα και τα περισσότερα πιάτα ήταν καλυμμένα, όπως κάνουν πολλές αεροπορικές εταιρείες λόγω της πανδημίας.

Υπηρεσία γεύματος Business Class της Aegean Airlines

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, η Aegean Airlines σερβίρει αρκετά σημαντικά γεύματα. Όλοι οι επιβάτες της business class κέρασαν ένα απεριτίφ που αποτελείται από μια σαλάτα κινόα με καπνιστό κοτόπουλο και φύλλα ρόκας, ένα πιάτο τυριού με κράκερ, δύο ψωμάκια και μια ελληνική πουτίγκα με σταφίδες και ρόκα, ξηρούς καρπούς.

Στη συνέχεια, υπήρχε η επιλογή μεταξύ δύο κύριων πιάτων. Η πρώτη επιλογή του κυρίως πιάτου ήταν ένα μπούτι κοτόπουλου σε σάλτσα λεμονιού σερβιρισμένο με ελληνικά ζυμαρικά. Αυτό παρήγγειλα, και πρέπει να είμαι ειλικρινής, δεν είχε καλή γεύση.

Γεύμα Business Class της Aegean Airlines

Η άλλη επιλογή ήταν μοσχαρίσιο φιλέτο σε σάλτσα ντομάτας σερβιρισμένο με πουρέ πατάτας. Η Ford το παρήγγειλε και είπε ότι ήταν εντάξει, αλλά δεν ήταν περίεργο.

Η Aegean Airlines έχει μια αρκετά καλή επιλογή από καφέδες, συμπεριλαμβανομένων των καπουτσίνο. Παρήγγειλα ένα καπουτσίνο, το οποίο ήταν εκπληκτικά αξιοπρεπές και σερβίρεται με δύο σοκολάτες.

Καπουτσίνο και σοκολάτα στην business class της Aegean Airlines

Αργότερα στην πτήση, περίπου μία ώρα πριν από την προσγείωση, παρήγγειλα ένα ποτήρι νερό και έναν ελληνικό καφέ. Ο ελληνικός καφές δεν είχε πολύ καλή γεύση γιατί ήταν στιγμιαίος. Σύμφωνοι, είναι εντελώς δικό μου, καθώς είχε διαφημιστεί ως τέτοιο στο μενού.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι το τραπέζι του κεντρικού δίσκου που τοποθέτησα τον καφέ κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της πτήσης και έτσι ο καφές χύθηκε παντού, συμπεριλαμβανομένου του φορητού υπολογιστή μου, του παντελονιού και των παπουτσιών μου. Ford. Ωχ.

Καφές και νερό στην business class της Aegean Airlines

Service Business Class της Aegean Airlines

Πάντα είχα εξαιρετική εξυπηρέτηση στην Aegean Airlines και έβρισκα τις αεροσυνοδούς φιλικές και προσεκτικές, και αυτή η πτήση δεν ήταν εξαίρεση. Οι δύο αεροσυνοδοί που εργάζονταν σε business class ήταν εξαιρετικοί και έλεγχαν συνεχώς τους επιβάτες.

Η Ελλάδα μπορεί να είναι ένας συνδυασμός υπηρεσιών από άποψη εξυπηρέτησης, με εξαιρετική εξυπηρέτηση και λιγότερο καλή εξυπηρέτηση, αλλά βρίσκω την Aegean Airlines αρκετά σταθερά καλή.

Νιπτήρας business class Aegean Airlines

Υπήρχε μια τουαλέτα στο μπροστινό μέρος της καμπίνας. Αν και ήταν αρκετά απλό, ήταν καθαρό και ήταν αποκλειστικά για επιβάτες business class, οπότε συνήθως δεν υπήρχε ουρά για να το χρησιμοποιήσετε.

Άφιξη στην Αθήνα

Καταλήξαμε να προσγειωθούμε στην Αθήνα στις 4:20 μ.μ. και μετά πήραμε ένα πεντάλεπτο ταξί στο απομακρυσμένο περίπτερο μας. Παρκάραμε δίπλα σε ένα Aegean Airbus A320neo στο νέο βερνίκι. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα ευφάνταστο, νομίζω ότι είναι μια βελτίωση σε σχέση με το παλιό, και μου αρέσει.

Το Airbus A320 της Aegean Airlines σε νέα γκάμα

Σε αυτή την περίπτωση, το να φτάσουμε σε ένα μακρινό λάκκο λειτούργησε υπέρ μας. Φυσικά, ως αβγέας, είναι διασκεδαστικό να έχεις μια τόσο δροσερή θέα ενός αεροπλάνου από έξω.

Airbus A321 από την Aegean Airlines

Το άλλο καλό, όμως, ήταν ότι υπήρχε ιδιωτικό λεωφορείο για επιβάτες business class, οπότε ήμασταν στο δρόμο μας σχεδόν αμέσως. Όχι μόνο ήταν ευρύχωρο το λεωφορείο, αλλά φτάνοντας σε ένα απομακρυσμένο περίπτερο σήμαινε ότι θα μας άφηναν ακριβώς κατά την παραλαβή των αποσκευών. Είχαμε επίσης μια πολύ ωραία θέα ενός Aeroflot 777 στο δρόμο μας.

Aeroflot Boeing 777

Η έξοδος από το αεροδρόμιο ήταν γρήγορη και μέσα σε λίγα λεπτά φτάσαμε στον προορισμό μας.

Στο τέλος της γραμμής

Η Aegean Airlines προσφέρει ένα υψηλότερο του μέσου όρου ενδοευρωπαϊκό προϊόν business class. Ο χώρος για τα πόδια είναι καλός, οι αεροσυνοδοί φιλικές και το φαγητό είναι γενικά καλύτερο από αυτό που θα βρείτε στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες (αν και σε αυτήν την περίπτωση, προσωπικά δεν μου άρεσε το φαγητό).

Μακάρι η Aegean να προσφέρει θύρες τροφοδοσίας και Wi-Fi Τα νέα A320neos της Aegean έχουν τουλάχιστον υποδοχές USB, αλλά μέχρι εκεί.

Αν έχετε πετάξει σε business class στο Αιγαίο, ποια ήταν η εμπειρία σας;

READ  Οι Έλληνες της Αλεξάνδρειας, Αίγυπτος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *