Οι ειδικοί αποκαλύπτουν πόσα βήματα πρέπει να κάνετε την ημέρα για να χάσετε βάρος

Είτε ακολουθείτε τα βήματά σας με ένα φορητό γυμναστήριο ή μέσω του τηλεφώνου σας, το να γνωρίζετε πόσο περπατήσατε σε μια μέρα μπορεί να είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο απώλειας βάρους. Πολλοί από εμάς καθόμαστε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, κάτι που μπορεί τελικά να έχει α αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα και τον εγκέφαλό μας. Ωστόσο, το περπάτημα και η παρακολούθηση των βημάτων σας κάθε μέρα μπορεί να μειώσει τους κινδύνους για την υγεία – όπως π.χ καρδιακές παθήσεις, διαβήτης τύπου 2 και δυσκαμψία των αρθρώσεων. Συνεχές περπάτημα μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αλλά πόσο πραγματικά χρειάζεται για να περπατήσει κανείς για να αποκομίσει τα οφέλη της περιπλάνησης;

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) προειδοποιούν για την καθιστική, ανενεργή και προτείνουμε 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα ή 75 λεπτά την εβδομάδα υψηλής έντασης δραστηριότητας. Με άλλα λόγια, θα έπρεπε ιδανικά να είστε δραστήριοι 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Για πρόσθετα οφέλη για την υγεία, το CDC συνιστά τον διπλασιασμό αυτού του στόχου και την ενσωμάτωση έως και 300 λεπτών την εβδομάδα μέτριας έντασης σωματικής δραστηριότητας ή 150 λεπτών σωματικής δραστηριότητας υψηλής έντασης.

Πόσα βήματα την ημέρα πρέπει να κάνετε για να χάσετε βάρος;

Η POPSUGAR μίλησε με τη Laura Arndt, πιστοποιημένη NSCA Personal Trainer και Διευθύνουσα Σύμβουλο της μητριαρχία, μια εφαρμογή υγείας και ευεξίας για μητέρες, για να μας βοηθήσει να χωρίσουμε τις συστάσεις του CDC σε βήματα. Ο Arndt είπε ότι ένας γρήγορος περπάτημα 30 λεπτών μπορεί να κάνει τους περισσότερους πελάτες του “μεταξύ 3.000 και 5.000 βημάτων, ανάλογα με την ταχύτητα και το βάδισμά τους. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να καθόμαστε εκεί την υπόλοιπη ημέρα. , επομένως ο στόχος είναι να επιτύχει 5.000 περισσότερα βήματα στην καθημερινή δραστηριότητα.” Θα μπορούσες να το πάρεις απότομα περπατώντας σε εσωτερικό διάδρομο ή κάντε μια απογευματινή βόλτα γύρω από το τετράγωνο για να προσθέσετε περισσότερα βήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας σας.

READ  Κάντε μια εικονική περιήγηση σε ένα εκατομμύριο προηγουμένως άγνωστους γαλαξίες

Ο Arndt συνιστά στους πελάτες του να στοχεύουν σε 10.000 συνολικά βήματα την ημέρα, αλλά σημειώνει ότι αυτός δεν είναι ρεαλιστικός στόχος για όλους. «Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ζητήσετε από κάποιον να φορέσει ένα πρόγραμμα παρακολούθησης φυσικής κατάστασης για μια εβδομάδα, να δει ποιος είναι ο μέσος αριθμός των βημάτων του κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και να του ζητήσετε να αυξήσει τον αριθμό των βημάτων του κατά 10, %», είπε ο Arndt. «Τους δίνει έναν ρεαλιστικό στόχο, αλλά και τους αναγκάζει να εντείνουν την καθημερινή τους δραστηριότητα».

Πόσο γρήγορα πρέπει να περπατήσετε για να χάσετε βάρος;

Αν ψάχνετε συγκεκριμένα για να χάσετε βάρος, την ένταση της σωματικής σας δραστηριότητας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. “Η ταχύτητα με την οποία περπατάτε παίζει μεγάλο ρόλο στο πόσες θερμίδες καίτε πραγματικά ενώ περπατάτε. Το να περπατάτε 10.000 βήματα πολύ αργά μπορεί να μην είναι αρκετό για να προκαλέσετε απώλεια βάρους”, δήλωσε ο Gregg Kai Nishi, MD, βαριατρικός χειρουργός Κέντρο Χαλίλι και ο διευθυντής του Ινστιτούτου Ελάχιστα Επεμβατικής και Ρομποτικής Χειρουργικής στο Κ και Β Χειρουργικό Κέντρο, δήλωσε στο POPSUGAR. «Αντίθετα, το πολύ γρήγορο περπάτημα, ακόμη και με λιγότερα από 10.000 βήματα, μπορεί να είναι πολύ πιο ωφέλιμο όσον αφορά την απώλεια βάρους».

Αλλά ακόμη και το γρήγορο περπάτημα 10.000 βημάτων την ημέρα μπορεί να μην είναι αρκετό για να κάψετε κιλά από μόνο του. “Εκτός από την εξέταση του αριθμού των βημάτων σας, Το bodybuilding έχει επιστημονικά οφέλη για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας, να κάψετε θερμίδες και επομένως να βοηθήσετε να χάσετε βάρος», είπε ο Arndt. Όσο περισσότερους μύες έχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε κατά τη διάρκεια της ανάπαυσης και κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας. «Ενθαρρύνει τους πελάτες της να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν ένα ρουτίνα bodybuilding τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα – συμπεριλαμβανομένων των ελεύθερων βαρών ή δραστηριοτήτων όπως μάθημα στυλ γιόγκα ή bootcamp.

READ  Πώς διατηρεί ο εγκέφαλος «κοινωνική απόσταση»; - Επιστήμες

Πόσες θερμίδες μπορείτε να κάψετε ενώ περπατάτε;

Κατά μέσο όρο, ένα άτομο μπορεί να κάψει 100 θερμίδες περπατώντας ένα μίλι. Από τη βόλτα 10.000 βήματα ισοδυναμούν με περπάτημα πέντε μιλίων, αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να κάψει περίπου 500 θερμίδες κάνοντας 10.000 βήματα την ημέρα. Η αύξηση της δραστηριότητάς σας από μόνη της δεν θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους εάν δεν δημιουργήσετε επίσης έλλειμμα θερμίδων. Είναι λοιπόν σημαντικό να λάβετε α κοιτάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Φροντίστε να φάτε καθημερινή διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που αποτελείται από ποικιλία φρούτων και λαχανικών, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες και υγιή λίπη. Αν και το περπάτημα από 6.000 έως 10.000 βήματα ή περισσότερα την ημέρα μπορεί να προάγει πολλά οφέλη για την υγεία, η παρακολούθηση του τι τρώτε και πόσες θερμίδες που καταναλώνετε θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

Σχετίζεται με: Περπατούσα 6 μίλια την ημέρα για να αντιμετωπίσω το άγχος – Να τι συνέβη μετά από 2 εβδομάδες

– Πρόσθετη αναφορά από την Angelica Wilson

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *