Προσπαθείτε να χάσετε βάρος; Νέα μελέτη δείχνει γιατί μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε μια δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά

Εάν η απώλεια βάρους είναι ένας από τους στόχους σας για το 2021, ίσως θελήσετε να εξετάσετε μια δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά. Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 5 Φεβρουαρίου από το Επιτροπή Ιατρών Υπεύθυνης Ιατρικής στο Εφημερίδα του Αμερικανικού Κολλεγίου Διατροφής το έχουν δείξει Η κατανάλωση βίγκαν με χαμηλά λιπαρά ήταν στην πραγματικότητα Μετά αποτελεσματικό για την απώλεια βάρους ότι η Μεσογειακή διατροφή, η οποία γενικά ταξινομείται ως η καλύτερη δίαιτα για την απώλεια βάρους. Είσαι έκπληκτος?

Οι δύο δίαιτες συγκρίθηκαν σε μια δοκιμή 36 εβδομάδων. Για 16 εβδομάδες, οι μισοί από τους συμμετέχοντες τοποθετήθηκαν τυχαία σε ένα δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά, τρώτε λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια, ενώ περιορίζετε τα φυτικά λίπη όπως λάδι, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, σπόρους και καρύδα. Το άλλο μισό ακολούθησε τη μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι επίσης γεμάτη λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως, αλλά περιλαμβάνει ελαιόλαδο και μέτρια ποσότητα ψαριού και κοτόπουλου. Καμία ομάδα δεν είχε περιορισμούς θερμίδων.

Μετά τις 16 εβδομάδες, οι συμμετέχοντες επέστρεψαν στην αρχική τους αγωγή για τέσσερις εβδομάδες και στη συνέχεια ακολούθησαν το αντίθετο σχήμα για άλλες 16 εβδομάδες.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι μια δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά είχε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την απώλεια βάρους, τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και τη βελτίωση της σύνθεσης του σώματος και της ευαισθησίας στην ινσουλίνη. Οι συμμετέχοντες που ακολουθούν τη μεσογειακή δίαιτα δεν έχασαν βάρος, αλλά όσοι ακολουθούσαν δίαιτα με χαμηλά λιπαρά για χορτοφάγους έχασαν κατά μέσο όρο 13,2 λίβρες, συμπεριλαμβανομένων των 7,5 κιλών λίπους κατά μέσο όρο.

Ενώ πολλοί ειδικοί θεωρούν τη μεσογειακή διατροφή ως έναν από τους καλύτερους τρόπους για να χάσουν βάρος, ο συγγραφέας της μελέτης Neal Barnard, MD, πρόεδρος της Επιτροπής Ιατρών, δήλωσε ότι η διατροφή των λιπαρών ψαριών, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα έλαια φαίνεται να είναι ο λόγος γιατί κανένας από τους συμμετέχοντες δεν έχασε βάρος.

Επικοινώνησα με έναν εγγεγραμμένο διαιτολόγο Susan macfarlane, MScA, για τη γνώμη της σχετικά με αυτήν τη μελέτη και εξήγησε στην POPSUGAR, “Σε αυτή τη μελέτη, η απώλεια βάρους μπορεί να αποδοθεί σε μείωση των θερμίδων.” Οι συμμετέχοντες που ακολούθησαν δίαιτα με χαμηλά λιπαρά για vegan ανέφεραν ότι έτρωγαν φυσικά λιγότερες 500 θερμίδες, αλλά η πρόσληψη θερμίδων τους δεν άλλαξε ενώ ακολουθούσαν τη μεσογειακή διατροφή.

Η κατανάλωση λαχανικών, φρούτων, δημητριακών ολικής αλέσεως και οσπρίων που ήταν φυσικά χαμηλότερες σε θερμίδες από ότι τα τρόφιμα που περιέχουν λίπος επέτρεψαν στους συμμετέχοντες να μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων χωρίς να μειώσουν τον όγκο των τροφίμων που έτρωγαν, δήλωσε ο Macfarlane. Αυτοί οι τύποι τροφίμων έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, γεγονός που αυξάνει την πληρότητά τους, πρόσθεσε, έτσι ώστε να αισθάνεστε πληρέστεροι ενώ τρώτε λιγότερες θερμίδες. Η κατανάλωση βίγκαν χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά σημαίνει επίσης ότι δεν τρώτε επεξεργασμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, είπε ο Macfarlane, τα οποία είναι εύκολο να υπερφαγούν, με αποτέλεσμα την αύξηση βάρους.

Σχετιζομαι με:

Τι συμβαίνει όταν σταματήσετε να τρώτε το λάδι για 6 εβδομάδες;
Τι συμβαίνει όταν σταματήσετε να τρώτε το λάδι για 6 εβδομάδες;

Σταμάτησα να τρώω το λάδι για 6 εβδομάδες και το δέρμα, η ενέργεια και η πέψη μου βελτιώθηκαν

Για να προσθέσω την προσωπική μου ιδέα, ξεκίνησα μια δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά, υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τον Ιούλιο του 2020. Δεν έφαγα ήδη κρέας ή γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά έφαγα αυγά, λάδι, αβοκάντο, καρύδα και τόνους σπόρων και ξηρών καρπών. και καρύδια. Μετάβαση σε α Μια δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά μου έδωσε τόσα πολλά οφέλη. Όσο ήμουν τρώγοντας αρκετούς υδατάνθρακες από άμυλα, χωρίς να καταναλώνω ζάχαρη, μεταποιημένα τρόφιμα ή αλεύρια, είχα περισσότερη ενέργεια για τις προπονήσεις μου, έγινα πιο λιτός και μόλις συνηθίστηκα σε όλες τις ίνες που έτρωγα από τα φασόλια και τα μη αμυλούχα λαχανικά, η πέψη μου είχε βελτιωθεί δραματικά.

Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι αυτή η μελέτη αναφέρεται σε δίαιτα vegan με χαμηλά λιπαρά, πράγμα που σημαίνει ότι η διατροφή σας είναι 10-15% λίπος και όχι μηδενικό λίπος. Επαγγελματίας διαιτολόγος Whitney Αγγλικά Tabaie, MS, προειδοποίησε ότι η κατανάλωση μηδενικού λίπους μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά επειδή το λίπος σας κάνει να αισθάνεστε γεμάτοι. Είπε σε προηγούμενη συνέντευξη: «Κάποιος μπορεί να καταλήξει να υπερκατανάλωσε αργότερα για να αντισταθμίσει τα γεύματά του με χαμηλά λιπαρά», το οποίο στη συνέχεια θα οδηγούσε σε αύξηση βάρους. Εγγεγραμμένος διαιτολόγος Sarah Rueven, MS, CDN της Ριζοσπαστική ευημερία πρόσθεσε ότι η μη κατανάλωση αρκετού λίπους θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανεπάρκεια θρεπτικών συστατικών με την κατανάλωση αρκετών λιποδιαλυτών βιταμινών (A, D, E και K).

Τελικά, μια πληρέστερη φυτική διατροφή είναι ένας υγιεινός τρόπος να τρώτε γιατί ενθαρρύνει ένα άτομο να τρώει φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Αλλά ο Tabaie είπε ότι «η κατανάλωση ισορροπημένης διατροφής με μέτριες ποσότητες πρωτεϊνών, λιπών και σύνθετων υδατανθράκων σε κάθε γεύμα» είναι απαραίτητη για τη βέλτιστη υγεία. Για μια γενική ανάλυση των μακροεντολών για τα γεύματα, διαιτολόγος Leslie Langevin, MS, συγγραφέας του Το αντιφλεγμονώδες βιβλίο μαγειρικής συνιστά να χωρίσετε το πιάτο σας σε μισό πιάτο λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, το ένα τέταρτο των πρωτεϊνών πλάκας και το ένα τέταρτο των υδατανθράκων και λιπαρών.

READ  Ο υπολογιστής ωφέλιμου διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble τερματίζεται - Οι εργασίες της NASA βρίσκονται σε εξέλιξη για επαναφορά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *