Το Νο 1 καλύτερο ποτό για να διατηρήσετε τον εγκέφαλό σας νέο, σύμφωνα με μια νέα μελέτη – Φάτε αυτό, όχι αυτό

Ενώ είναι κατανοητό ότι κάποιοι άνθρωποι που αισθάνονται υπερβολικά εξαρτημένοι από ένα φλιτζάνι java θα ήθελαν παράτα τον καφέ παρά -ή ίσως λόγω- την απελπισμένη ανάγκη τους, υπάρχει γεμάτο οφέλη που μπορείτε να απολαύσετε εάν πίνετε τακτικά μια λογική ποσότητα καφέ.

Με τον ίδιο τρόπο συνήθειες καφέ που μπορεί να βοηθήσουν στη φλεγμονήκαφέ μπορεί ακόμη και αυξήστε τη διάρκεια ζωής σας. Πέρα από αυτό, σίγουρα γνωρίζετε το γεγονός ότι μπορεί να τονώσει τόσο τον εγκέφαλό σας όσο και το σώμα σας αυξάνοντας την εγρήγορση και τα επίπεδα ενέργειας σας. Ταυτόχρονα, αποδεικνύεται ότι Ο καφές μπορεί επίσης να κρατήσει τον εγκέφαλό σας νεότερο.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Διατροφική νευροεπιστήμη, οι πληροφορίες συλλέχθηκαν από εθνικές έρευνες για την υγεία και τη διατροφή που πραγματοποιήθηκαν από το 2011 έως το 2014. Τα δεδομένα επικεντρώθηκαν στη σχέση μεταξύ της καφεΐνης και της γνωστικής λειτουργίας μεταξύ των 827 συμμετεχόντων που ήταν όλοι ηλικιωμένοι 60 ετών και άνω. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η καφεΐνη βοήθησε στην πρόληψη της επιδείνωσης της γνωστικής λειτουργίας με την πάροδο του χρόνου.

Shutterstock

«Όσο περισσότερο μελετάται ο καφές, τόσο πιο συχνά αποσαφηνίζονται τα οφέλη του καφέ για την υγεία», Dana Ellis HunnesPhD, MPH, RDο ανώτερος κλινικός διαιτολόγος στο Ιατρικό Κέντρο UCLA, επίκουρος καθηγητής στο Σχολείο Δημόσιας Υγείας Fielding του UCLA, λέει Φάτε αυτό, όχι εκείνο!.

Σχετικά με το πώς ο καφές ωφελεί τον εγκέφαλο πέρα ​​από την ενίσχυση της καφεΐνης, ο Hunnes εξηγεί ότι το ρόφημα “έχει πολλές πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικά που είναι αντιφλεγμονώδη και πιθανόν να παίζουν ρόλο στον μειωμένο κίνδυνο γνωστικής εξασθένησης”.

READ  Η ετήσια βροχή μετεωριτών θαμπώνει χιλιάδες επισκέπτες στο νότιο Ισραήλ

Όσο για το πόσο καφέ μπορεί να θέλετε να πίνετε για να δείτε αυτό το είδος δυνητικά θετικής επίδρασης, ο Hunnes λέει ότι «οι περισσότερες μελέτες για τα οφέλη του καφέ επισημαίνουν τρία έως τέσσερα φλιτζάνια την ημέρα ως τη βέλτιστη δόση». Ωστόσο, προσθέτει ότι «αυτά είναι έξι έως οκτώ φλιτζάνια καφέ, όχι 20 ουγγιές ventis». Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι “τα οφέλη προκύπτουν περισσότερο” όταν επιλέγετε έναν καφέ “μαύρο ή με ελάχιστα πρόσθετα”.

Για περισσότερα σχετικά με το πώς να διατηρήσετε τη γνωστική σας λειτουργία εξαιρετικά ευκρινή, φροντίστε να διαβάσετε Η καλύτερη διατροφική συνήθεια για τον εγκέφαλό σας, σύμφωνα με την επιστήμη.

Desiree O

Η Desirée O είναι ανεξάρτητος συγγραφέας που καλύπτει, μεταξύ άλλων, νέα για τον τρόπο ζωής, τα τρόφιμα και τη διατροφή. Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.