Το #1 χειρότερο ρόφημα που αυξάνει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον, σύμφωνα με μια νέα μελέτη — Eat This Not That

Εάν χρειάζεται να ξεδιψάσετε, ίσως να θέλετε να κολλήσετε με ένα ποτήρι το νερό. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το clear τσάι Οπου σκετος ΚΑΦΕΣ αν ψάχνετε για ένα ποτό που μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό σας μια σειρά από οφέλη για την υγεία.

Από την άλλη πλευρά, μπορεί να θέλετε να σταματήσετε να πίνετε γάλα τακτικά καθώς μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον, σύμφωνα με νέα ευρήματα.

Σε μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο Διατροφική νευροεπιστήμη, οι συγγραφείς της έρευνας εξέτασαν 52 μελέτες που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 2000 και σήμερα. Τυχαιοποιημένες κλινικές δοκιμές και μελέτες παρατήρησης περιπτώσεων ελέγχου, καθώς και μελέτες παρακολούθησης, έχουν επικεντρωθεί στο πώς η διατροφή επηρεάζει τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου του Πάρκινσον και πώς μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη της νόσου.

Αυτό περιελάμβανε πώς ο καφές, το αλκοόλ, οι βιταμίνες, οι πολυφαινόλες και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, καθώς και τα Μεσογειακή διατροφήαυξάνει ή μειώνει τον κίνδυνο.

Τα δεδομένα που προέκυψαν έδειξαν ότι ενώ οι πολυφαινόλες, τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, ο καφές και η μεσογειακή διατροφή βοήθησαν στη μείωση της ανάπτυξης ή της εξέλιξης της νόσου του Πάρκινσον, το γάλα αύξανε τον κίνδυνο.

«Το άρθρο για τον ρόλο της διατροφής στη νόσο του Πάρκινσον είναι μια απίστευτα σημαντική συζήτηση, αλλά αυτό δεν με εκπλήσσει», είπε η Νόρα Μίνο, διαιτολόγος που εργάζεται με Soylent.comαφηγούμαι Φάτε αυτό, όχι εκείνο!. «Οι επιστήμονες γνώριζαν από καιρό ότι η διατροφή και η διατροφή έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία ενός ατόμου».

READ  Η εκπαίδευση ύπνου για ενήλικες προλαμβάνει την κατάθλιψη, σύμφωνα με μελέτη

Ο Minno εξηγεί ότι «η νόσος του Πάρκινσον και άλλες νευρολογικές ασθένειες επηρεάζονται απολύτως από το τι βάζουν οι άνθρωποι στο σώμα τους», και όσον αφορά το γάλα, «η υπερβολική κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων δεν είναι καλή για το σώμα σας, επειδή αποτελείται από πολλά ανθυγιεινά Κορεσμένα λιπαρά.”

Πράγματι, προσθέτει ο Minno, «νομίζω ότι οι άνθρωποι πρέπει να καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα με μέτρο, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε κορεσμένα λιπαρά».

Για περισσότερα σχετικά με την αφαίρεση του γάλακτος από τη διατροφή σας, φροντίστε να διαβάσετε 22 ιδιοφυείς συμβουλές για να περιορίσετε τα γαλακτοκομικά, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Desiree O

Η Desirée O είναι ανεξάρτητος συγγραφέας που καλύπτει, μεταξύ άλλων, νέα για τον τρόπο ζωής, τα τρόφιμα και τη διατροφή. Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.