Τροφές που αποδεικνύεται ότι κάνουν κακά πράγματα για το σώμα σας, σύμφωνα με την επιστήμη

Ενώ οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε το Τι πρέπει να κάνετε για υγιεινή διατροφή, μπορεί να είναι δύσκολο να ακολουθήσετε ένα Ισορροπημένη διατροφή όταν είμαστε απασχολημένοι, αγχωμένοι ή απλά κουρασμένοι από σαλάτες και άπαχο κοτόπουλο. Αλλά αυτό που μπορεί να σας σοκάρει πάλι επειδή ανησυχείτε για το τι τρώτε είναι το γεγονός ότι ορισμένα τρόφιμα έχουν σίγουρα συνδεθεί με μια πληθώρα καταστροφικών συνεπειών για την υγεία σας. Και μάλλον μπορείτε να απολαύσετε αυτά τα τρόφιμα σε καθημερινή βάση.

Μερικά από αυτά μπορεί να είναι βολικά, άλλα νόστιμα, αλλά η εκμάθηση της επιστήμης πίσω από την κακή φήμη τους θα σας βοηθήσει να επιτύχετε ό, τι μπορείτε να κάνετε για το σώμα σας, μειώνοντας μόνο την κατανάλωσή τους.

Τα ακόλουθα τρόφιμα έχουν αποδειχθεί επιστημονικά ότι βλάπτουν σοβαρά την υγεία σας. Και μην το χάσετε Τα 7 πιο υγιεινά τρόφιμα που τρώτε τώρα για να ξεκινήσετε σήμερα σε μια καλύτερη διαδρομή διατροφής.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα είναι βολικά. Έχουν βοηθήσει πολλούς από εμάς να ξεπεράσουμε την πανδημία – α αυξημένη ζήτηση για κονσέρβες σούπες και λαχανικά προκάλεσε ελλείψεις στα ράφια των παντοπωλείων πέρυσι. Αλλά τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα γενικά έχουν κακή φήμη ότι είναι ανθυγιεινά, και σίγουρα υπάρχει κάτι που πρέπει να ειπωθεί για αυτόν τον ισχυρισμό.

Τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα μπορεί συχνά να είναι επιβλαβή επειδή είναι πολύ επεξεργασμένα. Ενώ πολλά κονσερβοποιημένα λαχανικά υποβάλλονται σε ελάχιστη επεξεργασία και ως εκ τούτου μπορούν να αποτελέσουν μέρος μιας υγιεινής διατροφής, είναι τα κονσερβοποιημένα προϊόντα τύπου γεύματος που σας προκαλούν πραγματικά προβλήματα. (Σκεφτείτε: κονσέρβες σούπες, ζυμαρικά, σάλτσες, ανταγωνιστικά φρούτα…) Είναι γενικά πλούσιες σε νάτριο και ζάχαρη για να διατηρήσουν τις γεύσεις τους.

“Όταν είναι εμπορική [canned] οι σούπες μαγειρεύονται σε υψηλή θερμοκρασία για αρκετό καιρό για να σκοτώσουν δυνητικά επιβλαβή βακτήρια, μερικές από τις φυσικές γεύσεις εξατμίζονται. Το αλάτι είναι ένας βολικός και φθηνός τρόπος για την αντιστάθμιση της απώλειας », λένε οι ειδικοί στο Κέντρο Επιστήμης για το Δημόσιο Συμφέρον (CSPI).

READ  Η εντυπωσιακή εκδήλωση των κοραλλιών φέτος φέρνει ελπίδα και δισεκατομμύρια μωρά στον Great Barrier Reef (LOOK)

Η υψηλή πρόσληψη νατρίου με την πάροδο του χρόνου μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή σας πίεση και να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου, σύμφωνα με μια κριτική που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό. ΘΡΕΠΤΙΚΕΣ ουσιες. Έτσι, εάν απολαμβάνετε συχνά κονσερβοποιημένα τρόφιμα για την ευκολία τους, προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι τηρείτε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη νατρίου όπως περιγράφεται στο CDC. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κινδύνους που σχετίζονται με τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, δείτε Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κονσερβοποιημένα τρόφιμα.

μην ξεχάσεις να Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λάβετε τις τελευταίες ειδήσεις για τα εστιατόρια απευθείας στα εισερχόμενά σας.

παγωμένο φούρνο μικροκυμάτων
Σάττερκοκ

Ένας άλλος πολύ βολικός τρόπος για να αποφύγετε το μαγείρεμα έρχεται με τη μορφή κατεψυγμένων γευμάτων στο φούρνο μικροκυμάτων. Δυστυχώς, οι ειδικοί λένε ότι ενώ είναι νόστιμα και γρήγορα στην προετοιμασία, συχνά κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στο σώμα σας.

Μια μελέτη του 2015 για Η Βρετανική Εφημερίδα της Διατροφής έχει δείξει ότι η καθημερινή κατανάλωση παρασκευασμένων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των μικροκυμάτων, μπορεί να οδηγήσει σε μια γενικά ανθυγιεινή διατροφή. Η καθημερινή κατανάλωση γεύματος «θερμότητας και κατανάλωσης» συσχετίστηκε με αυξημένη κατανάλωση λίπους, μείωση της κατανάλωσης ινώνκαι υψηλότερη συχνότητα κοιλιακής παχυσαρκίας.

Η κοιλιακή παχυσαρκία, δηλαδή η συσσώρευση κοιλιακού λίπους, συσχετίζεται έντονα με την πρόωρη θνησιμότητα. Στην πραγματικότητα, πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι κάθε 10 εκατοστά αύξηση του κοιλιακού λίπους αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία κατά 8% για τις γυναίκες και 12% για τους άνδρες. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιπτώσεις των γευμάτων μικροκυμάτων στην υγεία σας, δείτε Επικίνδυνες παρενέργειες της κατανάλωσης φαγητών μικροκυμάτων, σύμφωνα με την επιστήμη.

fast food και πατάτες
Σάττερκοκ

Ένα αναπόφευκτο γεγονός για το γρήγορο φαγητό είναι ότι παράγεται μαζικά και αυτό συνήθως σημαίνει ότι είναι πολύ επεξεργασμένο. Επεξεργασμενες ΤΡΟΦΕΣ είναι μια τροφή που έχει τροποποιηθεί χημικά και παράγεται μόνο από εξευγενισμένα συστατικά και τεχνητές ουσίες (σε αντίθεση με ολόκληρα τα τρόφιμα). Και μια σημαντική αρνητική παρενέργεια της τακτικής κατανάλωσης πολύ επεξεργασμένων τροφίμων είναι η φλεγμονή.

Σύμφωνα με Ιατρική αναφορά WebMD, η φλεγμονή μπορεί να προκληθεί από εξευγενισμένοι υδατάνθρακες (όπως άσπρο ψωμί), ζαχαρούχα ποτά, μεταποιημένα κρέατα, μαργαρίνη / λίπος, και φυσικά, τηγανητά φαγητά που είναι οτιδήποτε είναι φαστ φουντ. Στην πραγματικότητα, το γρήγορο φαγητό μπορεί να προκαλέσει παρόμοιο τύπο φλεγμονώδους απόκρισης στο σώμα σας με αυτό που συμβαίνει όταν το σώμα σας καταπολεμά ασθένειες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε από το περιοδικό. Κύτταρο από το Πανεπιστήμιο της Βόννης.

READ  πώς οι επιστήμονες γέμισαν τα κενά

Όταν αυτός ο τύπος φλεγμονής αντέχει από το σώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως καρδιακές παθήσεις, αρθρίτιδα, κατάθλιψη, νόσο του Αλτσχάιμερ, ακόμη και καρκίνο, σύμφωνα με τους Hope Ricciotti, MD και Toni Golen, MD, συντάκτες του Ρολόι υγείας γυναικών του Χάρβαρντ.

ψωμί
Σάττερκοκ

Η ζάχαρη βρίσκεται σε όλα αυτά τις μέρες, όχι μόνο στα προφανή μέρη όπως τα επιδόρπια. Τα ποτά, οι σάλτσες, τα καρυκεύματα, ακόμη και το ψωμί και τα ψημένα προϊόντα είναι συνήθως φορτωμένα με πρόσθετη ζάχαρη, γεγονός που συμβάλλει στους Αμερικανούς να καταναλώνουν υπερβολικά αυτό το επικίνδυνο θρεπτικό συστατικό.

Ένας στους τέσσερις Αμερικανούς καταναλώνει πολύ περισσότερα από 50 γραμμάρια USDA Συνιστώμενη καθημερινά προστιθέμενη κάψουλα ζάχαρης, λαμβάνοντας ένα ναρκωτικό 105 γραμμάρια προστιθέμενης ζάχαρης ανά ημέρα. (Ο Οδηγίες της American Heart Association Προτείνετε όχι περισσότερο από 24 γραμμάρια προστιθέμενης ζάχαρης για τις γυναίκες και όχι περισσότερο από 35 γραμμάρια για τους άνδρες.)

Το πρόβλημα με την υπερκατανάλωση ζάχαρης είναι ότι οι συνέπειές της στην υγεία σας μπορεί να μην παρατηρηθούν μόνο χρόνια αργότερα, λέει η Elizabeth Spencer, MS, RDN, LDN, εγγεγραμμένος διαιτολόγος στο Northwestern Medicine Central DuPage Hospital. “Αυτά περιλαμβάνουν τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, λιπώδη ηπατική νόσο, καρδιακές παθήσεις και φλεγμονή των αρθρώσεων”, προσθέτει. Για να μην αναφέρουμε την πιο άμεση, δηλαδή αύξηση βάρους.

Για να μάθετε εάν τρώτε πάρα πολλά γλυκά, πρέπει να μάθετε να αποκωδικοποιείτε τα μηνύματα που σας στέλνει το σώμα σας. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε Μεγαλύτερο σημάδι κινδύνου που τρώτε πάρα πολύ ζάχαρη, λένε οι διαιτολόγοι.

φέτες μπριζόλα με ανάμεικτο βούτυρο
Σάττερκοκ

Η υψηλή καθημερινή κατανάλωση κόκκινου κρέατος, συμπεριλαμβανομένου του βοείου κρέατος, του χοιρινού και του αρνιού, έχει συνδεθεί με υψηλότερα κρούσματα καρκίνου του παχέος εντέρου, σύμφωνα με Ιστοσελίδα Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ.

READ  Το κινεζικό ρόβερ Άρη ολοκληρώνει την αποστολή 90 ημερών

Μια θεμελιώδης μελέτη του 2005 στην Ευρώπη παρακολούθησε 478.000 υγιείς άνδρες και γυναίκες για μια περίοδο πέντε ετών, κατά την οποία 1.329 διαγνώστηκαν με καρκίνο του παχέος εντέρου. Εκείνοι που έτρωγαν το πιο κόκκινο κρέας (5 ουγκιές ανά ημέρα ή περισσότερο) είχαν περίπου το ένα τρίτο πιο πιθανό να διαγνωστούν με καρκίνο του παχέος εντέρου από εκείνους που έτρωγαν το λιγότερο κόκκινο κρέας (λιγότερο από μια ουγγιά την ημέρα). Η κατανάλωση άλλων τύπων κρέατος, όπως κοτόπουλο ή ψάρι, δεν επηρέασε τον κίνδυνο τους.

Το τρομακτικό πράγμα; Ο μέσος Αμερικανός έτρωγε 222,4 κιλά κόκκινου κρέατος το 2018, ισοδύναμο με σχεδόν 10 κεφτεδάκια α ημέρα (περίπου 10 ουγκιές ανά ημέρα), ανάλογα με το USDA. Το ένα τέταρτο των ενηλίκων σε αυτήν τη χώρα εξακολουθεί να καταναλώνει περισσότερο μη επεξεργασμένο κόκκινο κρέας από το συνιστώμενο επίπεδο σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο Εφημερίδα της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας το 2019.

Για να μάθετε αν είστε ένας από αυτούς, ρίξτε μια ματιά 6 λεπτά σημάδια τρώτε πάρα πολύ κόκκινο κρέας.

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με την υγιεινή διατροφή, φροντίστε να διαβάσετε 108 πιο δημοφιλείς σόδες με βάση την τοξικότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *