Χάσε το Love Handles σε μια εβδομάδα με αυτή τη ρουτίνα, λέει ο εκπαιδευτής – Φάε αυτό, όχι αυτό

Δεν νιώθετε την αγάπη από την αγάπη σας; Λένε ότι περιττό λίπος σε αυτή την περιοχή του σώματος είναι μια ενόχληση θα ήταν υποτίμηση. Ας είμαστε ειλικρινείς με αυτήν την προειδοποίηση: Θα χρειαστεί πολύ σκληρή δουλειά και αφοσίωση από την πλευρά σας για να χάσετε τις λαβές αγάπης σε μια εβδομάδα, αλλά είναι πιθανό να αρχίσετε να σφίγγετε τα πράγματα σε αυτήν την περιοχή του σώματος και να αρχίσετε να παρακολουθείτε. μια σταθερή διατροφή. Θα είναι ένα ταξίδι, αλλά η τήρηση αυτής της ρουτίνας γυμναστικής για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα θα σας βοηθήσει να επιτύχετε την αισθητή διαφορά που αναζητάτε. Έχουμε καταλήξει σε μια αποτελεσματική προπόνηση που θα σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό.

Η προπόνηση δύναμης, η σταθερή κατάσταση και η διαλειμματική καρδιο θα πρέπει να είναι η κύρια εστίασή σας. μεταφέρω λίπος στις λαβές αγάπης σου σχετίζεται με ευαισθησία στην ινσουλίνη. Επομένως, όχι μόνο πρέπει να ελέγχετε την πρόσληψη υδατανθράκων, αλλά και να δώσετε προτεραιότητα στην άρση βαρών για να κάνετε το σώμα πιο ευαίσθητο στην ινσουλίνη. Η προπόνηση δύναμης θα μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά που τρώτε στους μυς και όχι στις αποθήκες λίπους σας.

Όσον αφορά την επιλογή άσκησης, θέλετε ένα μείγμα βαρύτερων σύνθετων κινήσεων και να ολοκληρώσετε τη ρουτίνα με μια άσκηση πυρήνα και προετοιμασίας. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε τώρα την προπόνηση που μπορείτε να κάνετε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα για να αρχίσετε να αποβάλλετε τις ανεπιθύμητες λαβές αγάπης σας. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα και, στη συνέχεια, μην χάσετε Οι 6 καλύτερες ασκήσεις για δυνατά, τονισμένα χέρια το 2022, σύμφωνα με τον εκπαιδευτή.

READ  Γεια σας στο γεμάτο αστέρι τοπίο στο νέο Hubble Image Share της NASA
Tim Liu, CSCS

Είστε έτοιμοι να χάσετε τα ερωτικά σας χέρια σε μια εβδομάδα; Όλα ξεκινούν με το Barbell Front Squat. Για αυτήν την άσκηση, σταθείτε κάτω από τη μπάρα έτσι ώστε να τοποθετηθεί ακριβώς πάνω από τους μπροστινούς ώμους σας. Τοποθετήστε τις άκρες των δακτύλων σας στη μπάρα έξω από τους ώμους σας και φέρτε τους αγκώνες σας προς τα εμπρός, ώστε να είναι στραμμένοι μπροστά σας. Μόλις βρεθείτε στη θέση σας, σηκώστε τη μπάρα από τη σχάρα, κάντε ένα βήμα πίσω και καθίστε στις φτέρνες σας, κάθοντας οκλαδόν μέχρι εκεί που οι μηροί σας είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Οδηγήστε πίσω μέσα από τις φτέρνες και τους γοφούς σας, λυγίζοντας τους τετρακέφαλους και τους γλουτούς σας για να τελειώσετε. Εκτελέστε 3 σετ των 6 έως 8 επαναλήψεων.

σειρά από αλτήρες για να χάσετε τις λαβές αγάπης σε μια εβδομάδα
Tim Liu, CSCS

Για τη σειρά με αλτήρες, σταθείτε παράλληλα με έναν πάγκο, έτσι ώστε το ένα χέρι και το ένα γόνατο να είναι σταθερά τοποθετημένα στην επιφάνεια για ισορροπία. Πιάσε έναν αλτήρα με το αντίθετο χέρι και το χέρι σου τεντωμένο προς το πάτωμα. Στη συνέχεια, τραβήξτε τον αλτήρα προς το ισχίο σας, πιέζοντας τα lats και το πάνω μέρος της πλάτης σας στο τέλος της κίνησης. Ισιώστε το χέρι σας προς τα κάτω και τεντώστε σταθερά στο κάτω μέρος καθώς ολοκληρώνετε την επόμενη επανάληψη. Εκτελέστε 3 σετ των 8-10 επαναλήψεων για κάθε χέρι.

αντίστροφη βόλτα με kettlebell
Tim Liu, CSCS

Ξεκινήστε τα Walking Lunges με ένα kettlebell σε κάθε χέρι. Φέρε το ένα πόδι μπροστά και φύτεψε το πόδι σου γερά στο έδαφος. Στη συνέχεια, χαμηλώστε τον εαυτό σας υπό έλεγχο μέχρι το πίσω γόνατό σας να ακουμπήσει απαλά το πάτωμα. Προχωρήστε με το άλλο πόδι και επαναλάβετε. Εκτελέστε 3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

READ  Το Falcon 9 ολοκληρώνει επιτυχώς την 100η συνεχόμενη πτήση [Updated]
περιστροφή του πνεύματος της γης
Tim Liu, CSCS

Για περιστροφές ναρκών ξηράς, τοποθετήστε μια μπάρα μέσα σε ένα στήριγμα ναρκών ξηράς. Πιάστε την άκρη της ράβδου με τα δύο χέρια και κρατήστε την μπροστά σας με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων. Κρατώντας τον πυρήνα σας σφιχτό και ταλαντεύοντας τη ράβδο προς τη μία πλευρά του σώματός σας ενώ περιστρέφετε και τα δύο πόδια προς αυτή την κατεύθυνση. Στο προβάδισμα με τους γοφούς και τους ώμους σας, περιστρέψτε τη μπάρα προς την αντίθετη πλευρά, διατηρώντας παράλληλα την ένταση στον πυρήνα σας. Εκτελέστε 3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε πλευρά.

κούνια kettlebell για να συρρικνωθεί η κορυφή του μάφιν
Tim Liu, CSCS

Το Kettlebell Swing ολοκληρώνει αυτή τη σειρά, οπότε ενθουσιαστείτε! Ευθυγραμμίστε το kettlebell περίπου δύο πόδια από το σώμα σας. Σπρώξτε τους γοφούς σας προς τα πίσω, κρατήστε το στήθος σας ψηλά και πιάστε τη λαβή με τα δύο χέρια. Πιέστε τον πυρήνα σας και τραβήξτε το kettlebell προς το μέρος σας πριν κουνήσετε τους γοφούς σας προς τα εμπρός και σφίξετε τους γλουτούς σας όσο πιο δυνατά μπορείτε στην κορυφή. Κουνήστε το kettlebell μέχρι να είναι παράλληλο με το έδαφος. Αφού το ταλαντεύσετε, κρατήστε τον πυρήνα σας σφιχτό και χρησιμοποιήστε τα lats σας για να τραβήξετε το kettlebell προς τα πίσω. Με τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα, τραβήξτε το kettlebell ανάμεσα στα πόδια σας και τον μεντεσέ του ισχίου προς τα πίσω πριν τα σκάσετε προς τα εμπρός για άλλη μια επανάληψη. Εκτελέστε 3 σετ των 15 έως 20 επαναλήψεων.

Tim Liu, CSCS

Ο Tim Liu, CSCS, είναι ένας διαδικτυακός προπονητής γυμναστικής και διατροφής με έδρα το Λος Άντζελες Διαβάστε περισσότερα

READ  Η NASA είναι έτοιμη να εκτοξεύσει τον πιο ισχυρό πύραυλο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.