Χάστε γρήγορα το κοιλιακό λίπος με αυτές τις 3 αλάνθαστες συνήθειες, λέει ο εκπαιδευτής – Φάτε αυτό, όχι αυτό

Το κόψιμο στο μεσαίο τμήμα – γνωστό και ως η περιοχή της “κοιλιάς της γλάστρας” – είναι κοινή πρακτική στόχος φυσικής κατάστασης πολλοί άνθρωποι μοιράζονται, και για καλό λόγο. Η ύπαρξη υπερβολικού λίπους στην κοιλιά μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία σας, καθιστώντας σας πιο πιθανό να αναπτύξετε καρδιακές παθήσεις, ηπατικά προβλήματα και διαβήτη. Για να χάσετε λίπος στην κοιλιά, είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένης της υγιεινής διατροφής και της τακτικής άσκησης.

Όταν πρόκειται για την επιλογή των σωστών ασκήσεων, πρέπει να εστιάσετε σε έναν συνδυασμό προπόνηση δύναμης και καρδιο προπονήσεις, με έμφαση στο κομμάτι της δύναμης. Η προπόνηση ενδυνάμωσης χτίζει μυς, ανεβάζει το μεταβολισμό σας και καίει περισσότερες θερμίδες από την άσκηση. Συνιστώ στους περισσότερους ανθρώπους να προπονούνται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και να κάνουν αερόβιες δραστηριότητες ενδιάμεσα.

Εάν σηκώνετε ήδη βάρη και κάνετε καρδιο, αλλά εξακολουθείτε να αγωνίζεστε μειώσει το λίπος στην κοιλιάοπότε μπορεί να υπάρχουν μερικά συνήθειες άσκησης σου λείπει. Εδώ είναι τρεις σίγουρες συνήθειες που πρέπει να ενσωματώσετε για να σας βοηθήσουν να χάσετε γρήγορα το λίπος στην κοιλιά. Δείτε τα παρακάτω και μην τα χάσετε Οι 6 καλύτερες ασκήσεις για δυνατά, τονισμένα χέρια το 2022, σύμφωνα με τον εκπαιδευτή.

Shutterstock

Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από το παρόν για να αρχίσετε να παρακολουθείτε την προπόνησή σας. Καταγράψτε πόσα κιλά σηκώνετε και πόσες επαναλήψεις κάνετε στις ασκήσεις σας. Την επόμενη φορά που θα κάνετε την ίδια προπόνηση, προσπαθήστε να προχωρήσετε περισσότερο ή να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις. Αυτό θα σας κάνει να κάψετε περισσότερες θερμίδες, να χτίσετε περισσότερους μυς και να χάσετε γρήγορα λίπος.

READ  Απολίθωμα Ιχθυόσαυρου από την κεντρική Νεβάδα αποκαλύπτει εκπληκτικές πληροφορίες

Σχετίζεται με: Απαλλαγείτε από την παχιά κοιλιά στα 50 σας με αυτή την προπόνηση 10 λεπτών, λέει ο εκπαιδευτής

άνδρας που εργάζεται με αλτήρες στο σπίτι σε ένα φωτεινό δωμάτιο
Shutterstock

Για να μεγιστοποιήσετε το κέρδος των μυών σας και την απώλεια λίπους, πρέπει να αναγκάσετε το σώμα σας να εργαστεί σκληρότερα σε όλα τα εύρη επαναλήψεων. Πολλοί από εμάς είμαστε κολλημένοι σε μια συγκεκριμένη ζώνη επαναλήψεων για ένα μεγάλο μέρος των ασκήσεων, επομένως είναι καλή ιδέα να κάνετε μερικές κινήσεις όπου είστε βαρύτεροι αλλά κάνετε λιγότερες επαναλήψεις (5-6) ή κάνοντας μια υψηλότερη επανάληψη. εργαστείτε για να αυξήσετε τον χρόνο υπό τάση (12+).

ομάδα ενεργών ατόμων που χρησιμοποιούν αλτήρες κατά τη διάρκεια της προπόνησης τρεξίματος σε εξωτερικούς χώρους
Shutterstock

Το περπάτημα είναι μια τόσο υποτιμημένη συνήθεια για όποιον θέλει να λιώσει το λίπος της κοιλιάς. Ακόμα κι αν ξεκινήσετε την προπόνησή σας για την ημέρα, αν κάθεστε αρκετές ώρες μετά, δυστυχώς εξακολουθείτε να θεωρείτε καθιστικό. Γι’ αυτό ο στόχος να κάνετε 10.000 βήματα την ημέρα προωθείται τόσο ευρέως στις αγαπημένες εφαρμογές και πλατφόρμες γυμναστικής. Το περπάτημα θα αυξήσει την καθημερινή σας δραστηριότητα και σας θερμογένεση χωρίς φυσική δραστηριότητα (ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΟ), το οποίο αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος της κατανάλωσης θερμίδων σας.

άνθρωπος κάνει μια σανίδα σε εξωτερικούς χώρους
Shutterstock

Για περισσότερη έμπνευση για τη μείωση του λίπους στην κοιλιά, ρίξτε μια ματιά Η #1 προπόνηση με βάρος σώματος για να συρρικνωθεί η μέση σας μετά τα 40 και Κόψτε το λίπος στην κοιλιά πιο γρήγορα με αυτή τη ρουτίνα 10 λεπτών για κοιλιακούς, λέει ο εκπαιδευτής.

Tim Liu, CSCS

Ο Tim Liu, CSCS, είναι ένας διαδικτυακός προπονητής γυμναστικής και διατροφής με έδρα το Λος Άντζελες Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.