Χάστε λίπος από την κοιλιά με αυτά τα μυστικά κόλπα για καρδιο, λέει ο εκπαιδευτής – Φάτε αυτό, όχι εκείνο

Η απώλεια λίπους στην κοιλιά είναι ο πιο συνηθισμένος στόχος φυσικής κατάστασης που έχουν οι άνθρωποι στο πρόγραμμα προπόνησής τους. Η καύση λίπους και η απώλεια βάρους απαιτεί σοβαρή εστίαση σε τρία πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης θερμιδικού ελλείμματος, της απόδοσης προπόνηση δύναμηςκαι εισάγετε το δικό σας καρδιο. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς με εξαιρετικά αποτελεσματικά προϊόντα, μυστικές συμβουλές καρδιο. Οπότε, χωρίς άλλη καθυστέρηση, φορέστε τα ρούχα του γυμναστηρίου σας και πάμε.

Η προπόνηση δύναμης είναι βασικός παράγοντας όταν στοχεύετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά. Στην πραγματικότητα, συνιστώ να προγραμματίζετε τουλάχιστον δύο έως τρεις συνεδρίες την εβδομάδα για προπόνηση ενδυνάμωσης και καρδιο ανάμεσα σε αυτές τις προπονήσεις. Για τις καρδιαγγειακές σας δραστηριότητες, δεν μπορείτε να επιλέξετε: τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι ή χρήση του ανελκυστήρα σκάλας είναι όλες οι καλές επιλογές. Πολλοί άνθρωποι υποτιμούν ενώ περπατούσε ως εργαλείο απώλειας λίπους, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά αποτελεσματικό για τη ρουτίνα σας. Έχει χαμηλό αντίκτυπο, ιδανικό για ανάκτηση και μπορεί να εξασκηθεί σε μεγάλες αποστάσεις και για μεγάλες χρονικές περιόδους. Αλλάξτε το για να μην βαρεθείτε και εναλλάξτε αυτό που κάνετε κάθε εβδομάδα.

Θα θέλετε να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερα καθημερινά βήματα. Ο λόγος που είναι σημαντικό να, λοιπόν, βήμα ανεβαίνει; Ακόμα κι αν ασκείστε, αν είστε καθιστοί και δεν δραστηριοποιηθείτε έξω από αυτά, θεωρείστε καθιστικός. Αυτός ο χρόνος διακοπής δεν πρέπει να είναι μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας όταν είστε σε κατάσταση φυσικής κατάστασης. Απλό και απλό, αν θέλετε χάσετε λίπος στην κοιλιάπρέπει να περπατάς κάθε μέρα.

READ  Ο καταδικασμένος κομήτης ATLAS έχει μακρά ιστορία με τη Γη

Όσον αφορά το περπάτημα, υπάρχουν τρόποι για να αυξήσετε την καύση θερμίδων για να σας βοηθήσουν στο ταξίδι σας για απώλεια λίπους. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που προτείνω να συμπεριλάβετε στην επόμενη καρδιο-ρουτίνα σας για να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά. Δείτε τα παρακάτω και, στη συνέχεια, φροντίστε να τα διαβάσετε Οι 6 καλύτερες ασκήσεις για δυνατά, τονισμένα χέρια το 2022, σύμφωνα με τον εκπαιδευτή.

Shutterstock

Ένας τρόπος για να αυξήσετε τη δυσκολία του περπατήματος σας για να κάψετε περισσότερες θερμίδες είναι να αυξήσετε την κλίση. Περπατώντας σε ανηφόρα, αναγκάζετε το σώμα σας να δουλέψει σκληρότερα, επιστρατεύοντας περισσότερους μύες γύρω από τους γοφούς και τα πόδια σας. Βρείτε έναν λόφο στη γειτονιά, το πάρκο ή την πόλη σας και πεζοπορήστε τον μέχρι την κορυφή. Κατεβείτε ξανά και επαναλάβετε για μερικούς ακόμη γύρους.

Σκεφτείτε το ως εξής: περνάτε τον ίδιο χρόνο περπατώντας σε μια επίπεδη επιφάνεια με την αναρρίχηση σε ένα λόφο. Θα ωφεληθείτε πολύ περισσότερο κάνοντας το δεύτερο, οπότε γιατί όχι;

Σχετιζομαι με: Κόψτε το λίπος στην κοιλιά πιο γρήγορα με αυτές τις προπονήσεις βάδισης, λέει ο εκπαιδευτής

γυναίκα δύναμη περπάτημα έξω για να απαλλαγούμε από το λίπος της κοιλιάς
Shutterstock

Εκτός από την αύξηση της κλίσης και την αναρρίχηση σε λόφους, ένας άλλος τρόπος για να κάψετε περισσότερες θερμίδες και λίπος ενώ περπατάτε είναι να αυξήσετε την ταχύτητα. Εάν έχετε συνηθίσει να περπατάτε με χαλαρό ρυθμό, μπορείτε να κάνετε ένα γρήγορο περπάτημα.

Στην επόμενη βόλτα σας, προκαλέστε τον εαυτό σας να πάει λίγο πιο γρήγορα. Μπορείτε να χρονομετρήσετε πόσο χρόνο χρειάζεται συνήθως για να ολοκληρώσετε τη συνηθισμένη διαδρομή σας και στη συνέχεια να προσπαθήσετε να ξεπεράσετε αυτήν την ώρα. Αν μόλις ξεκινάτε και χτίζετε αντοχή, μπορείτε να κάνετε διαστήματα, εναλλάσσοντας σύντομες, γρήγορες περιόδους περπατήματος με τον συνηθισμένο σας ρυθμό. Μια γρήγορη συμβουλή είναι να έχετε μια αναζωογονητική λίστα αναπαραγωγής έτοιμη για την απόδρασή σας, μια γρήγορη λίστα μπορεί να είναι αρκετά αναζωογονητική.

READ  Ανακάλυψη τριών νέων εξαιρετικά αδύναμων γαλαξιών νάνων

Σχετιζομαι με: Οι καλύτερες αερόβιες ασκήσεις για τη συρρίκνωση της πλαδαρής κοιλιάς, σύμφωνα με έναν εκπαιδευτή

μέσης ηλικίας γυναίκα που κάνει οκλαδόν σωματικού βάρους σε εξωτερικούς χώρους περπατώντας
Shutterstock

Καθώς περπατάτε, μπορείτε να δουλέψετε τα πόδια σας πιο σκληρά ενσωματώνοντας κάποιες ασκήσεις με σωματικό βάρος. Εδώ είναι μερικά που προτείνω. Κάντε ένα κάθε φορά ή όλα πλάτη με πλάτη πριν περπατήσετε ξανά:

Squats με σωματικό βάρος (x15 επαναλήψεις)

Κρατήστε τον κορμό σας ίσιο και τον πυρήνα σας σφιχτό και καθίστε αναπαυτικά στις φτέρνες και τους γοφούς σας μέχρι να είναι παράλληλα με το πάτωμα. Στη συνέχεια, επιστρέψτε, λυγίζοντας τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους σας στην κορυφή.

Περπάτημα lunges (x10-15 επαναλήψεις για κάθε πόδι)

Ξεκινήστε την κίνηση κάνοντας έναν μακρύ διασκελισμό και προχωρώντας μπροστά με το ένα πόδι. Φυτέψτε το πόδι σας σταθερά και, στη συνέχεια, χαμηλώστε τον εαυτό σας υπό έλεγχο μέχρι το πίσω γόνατο να ακουμπήσει απαλά το έδαφος. Μόλις το γόνατο αγγίξει το έδαφος, προχωρήστε με το άλλο πόδι και επαναλάβετε.

Butt Kickers (x15 επαναλήψεις για κάθε πόδι)

Με τα χέρια στο πλάι, αρχίστε να οδηγείτε τις φτέρνες σας πίσω προς τους γλουτούς σας, λυγίζοντας τους μηριαίους μηριαίους σας σε κάθε επανάληψη.

Ψηλά γόνατα (x10 επαναλήψεις για κάθε πόδι)

Διατηρώντας τον κορμό σας ίσιο και τον πυρήνα σας σφιχτό, αρχίστε να περπατάτε τα γόνατά σας πάνω από τους γοφούς σας εμπρός και πίσω.

Πριν το καταλάβετε, θα χάσετε το λίπος στην κοιλιά και θα πετύχετε τους στόχους σας για τη φυσική κατάσταση.

μεσήλικας κατάλληλος άνδρας που τρέχει σε εξωτερικούς χώρους για θεραπεία υπνικής άπνοιας
Shutterstock

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μυαλό και το σώμα, βλ Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για την αναστροφή της γήρανσης μετά τα 50, σύμφωνα με έναν εκπαιδευτή και Μειώστε το λίπος στην κοιλιά πιο γρήγορα στα 40 σας με αυτές τις δωρεάν ασκήσεις βάρους, λέει ο εκπαιδευτής.

READ  Οι κρεατοφάγοι «γύπες» έχουν ξινιά έντερα και ένα επιπλέον δόντι για το δάγκωμα της σάρκας

Tim Liu, CSCS

Ο Tim Liu, CSCS, είναι ένας διαδικτυακός προπονητής γυμναστικής και διατροφής με έδρα το Λος Άντζελες Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.